ورزشگاه وحدت آستارا در آتش سوخت

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، بخشی از سکوهای تماشاگران ورزشگاه وحدت آستارا در نیمه شب 15 بهمن در آتش سوخت و موجی از بهت و غم را در میان جامعه ورزشی این شهرستان مرزی و بندری ایجاد کرد.

ورزشگاه وحدت آستارا در آتش سوخت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در دانشگاه های کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، وحید خاصی پور، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مرزی بندر آستارا، استان گیلان، در خصوص آتش سوزی ورزشگاه وحدت اظهار کرد: جایگاه های تازه نصب شده ضلع جنوبی سکوهای این ورزشگاه، دچار حریق شد و خسارت قابل توجهی به این بخش وارد شده است.

وی ادامه داد: به محض وقوع این حریق، مأموران آتش نشانی و پلیس، در محل حادثه حاضر شدند، به دلیل وزش باد گرم و پلاستیکی بودن جایگاه ها، اطفای حریق زمان بر بود که آتش نشانان با کوشش های مستمر پیروز شدند آن را مهار نمایند.

خاصی پور اضافه نمود: به دلیل نبودن هیچ گونه تأسیسات در آن بخش ورزشگاه که منجر به آتش سوزی شده، به طور یقین عوامل انسانی در این حادثه دخیل است که میزان خسارت و عمدی یا غیرعمدی بودن آن از سوی کارشناسان در دست آنالیز است.

وی اضافه نمود: هم اکنون شاهد خاکستر شدن بیش از 100 جایگاه ورزشگاه هستیم و بخش هایی از پیست سلامت که مقرر شده بود همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری برسد، خسارت جدی وارد شد.

ورزشگاه وحدت آستارا در حدود 55 سال پیش ساخته شده است و عملیات ساخت چمن مصنوعی و پیست سلامت دور این چمن و جایگاه های سکوهای تماشاگران این ورزشگاه، پس از پیگیری های مسمتر و خستگی ناپذیر مسئولان شهرستان، در امسال محقق شد که دچار این حادثه تلخ شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 968

به "ورزشگاه وحدت آستارا در آتش سوخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشگاه وحدت آستارا در آتش سوخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید