اعتراف دشان: بد بازی کردیم و باختیم

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، تایید کرد که بازیکنانش در نیمه اول فینال مقابل آرژانتین نتوانستند مانند همواره بازی نمایند و نگرش درستی نداشتند.

اعتراف دشان: بد بازی کردیم و باختیم

به گزارش خبرنگاران، آرژانتین در نیمه اول به لطف ضربه پنالتی مسی و گل دقیقه 36 آنخل دی ماریا با نتیجه 2-0 پیش افتاد. همه چیز به نفع آلبی سلسته بود و به نظر می رسید که فرانسه کنترلی روی بازی ندارد. اما گلهای دقیقه 80 و 82 امباپه آنها را به بازی برگرداند. در وقتهای اضافه هر دو تیم یک گل زدند و کار به ضربات پنالتی کشید و آرژانتین در نهایت قهرمان جام جهانی قطر شد.

با وجود اینکه آرژانتین به سختی و در ضربات پنالتی پیروز به شکست فرانسه شد ولی دیدیه دشان معتقد است که بازیکنانش در نیمه اول خوب بازی نکردند و همین موضوع باعث شکستشان شد. او معتقد است که اگر بازیکنانش در نیمه اول بهتر بازی نموده بودند نتیجه بازی تغییر می کرد.

دشان گفت: ما در نیمه اول خوب نبودیم. می دانستیم آنها ما را تحت فشار می گذارند اما نه نگرش درستی داشتیم و نه پاسخ درستی به حملات آنها دادیم.

اردوی فرانسه پیش از فینال با بیماری آنفولانزا دست به گریبان بود و بسیاری از بازیکنان از جمله آدرین رابیو، دایو اوپامکانو و کینگزلی کومن بیمار شده بودند. حال هر سه بازیکن تا فینال بهتر شده بود و توانستند به ترکیب تیم برگردند اما این مساله هم می تواند در بازی بد بازیکنان تاثیرگذار باشد. دشان اضافه کرد: ما به دلایل مختلف در 60 دقیقه اول خوب بازی نکردیم. 4 روز اخیر سختی های زیادی را از سر گذراندیم، بیماری و مسائل دیگر.

منبع: فرارو
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2363

به "اعتراف دشان: بد بازی کردیم و باختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف دشان: بد بازی کردیم و باختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید