در دندانپزشکی بودم که مرا به جام جهانی دعوت کردند!

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرنگاران - آرژانتین یکی از مدعیان قهرمانی در قطر است و چشم امید خیلی از طرفداران به درخشش مسی است و امیدوارند تا این اعجوبه تاریخ ساز پیروز گردد جام جهانی را بالای سر ببرد.

در دندانپزشکی بودم که مرا به جام جهانی دعوت کردند!

به گزارش خبرنگاران، آرژانتین در آستانه جام جهانی قطر ناراحتی های بزرگی دارد. آنها تا این لحظه مجبور شدند دو بازیکن را از ترکیب تیم کنار بگذارند.

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم آرژانتین، مجبور شد خواکین کوریا و نیکو گونزالس را به علت مصدومیت از تیم خط بزند و دنبال جانشین برایشان بگردد. آنجل کوریا و تیاگو آلمادا جای آنها را گرفتند و آلمادا فاش کرد که وقتی در دندانپزشکی بود این خبر را شنید و از خوشحالی سر از پا نمی شناخت.

آلمادا گفت: در دندانپزشکی بودم که با من تماس گرفتند. گفتند: تو به جام جهانی خواهی رفت. شادی بی نظیری من را در بر گرفت. آماده ام تا هر کاری لازم باشد برای تیمم انجام بدهم.

کوریا، بازیکن اتلتیکومادرید که بخشی از تیم قهرمان کوپا آمریکا در سال 2021 بود، هم قرار است جای خالی یکی از مصدومان تیم را پر کند و در قطر به میدان برود. کریستین رومرو و پاپو گومز با مصدومیت خود دست و پنجه نرم می نمایند و امید دارند که هرچه زودتر بهبود پیدا نمایند، همینطور لیونل مسی که روز آدینه در تمرینات تیم حاضر نشد.

منبع: فرارو
انتشار: 28 آبان 1401 بروزرسانی: 28 آبان 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2349

به "در دندانپزشکی بودم که مرا به جام جهانی دعوت کردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در دندانپزشکی بودم که مرا به جام جهانی دعوت کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید