افتتاح چهارمین کلینیک تخصصی ویژه اتیسمی ها در شرق تهران

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، کلینیک تخصصی اتیسم برای ارائه خدمات توانبخشی به این طیف از بیماران در منطقه 13 راه اندازی شد.

افتتاح چهارمین کلینیک تخصصی ویژه اتیسمی ها در شرق تهران

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه13 از بهره برداری خانه امید 4 انجمن اتیسم ایران در محله شورا با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13 و حمایت حامیان جامعه اتیسم اطلاع داد.

محمدهادی علی احمدی درباره دلایل بهره برداری از خانه اتیسم گفت: هدف از افتتاح این مرکز توسعه خانه های امید در نقاط مختلف تهران و خصوصا منطقه ها محروم کشور برای دسترس پذیری و استفاده از جلسات درمان با حداقل هزینه است. هزینه های توانبخشی و درمانی برای بیماران اتیسمی کمرشکن و گران است. به همین دلیل با توجه به درخواست خانواده های بیماران مبنی بر راه اندازی یک کلینیک در شرق تهران، خانه امید 4 انجمن اتیسم ایران برای ارائه خدمات به خانواده های ساکن شرق تهران دایر شده است.

به گفته علی احمدی، این مرکز در کمتر از 14 روز که از آغاز به کارش می گذرد به بیش از 30 کودک طیف اتیسم خدمات توان بخشی ارائه داده است. قرار است تا خاتمه ماه جاری این ظرفیت افزایش پیدا نموده بتواند از این پس به 100 کودک اتیسم خدمات ارائه دهد.

شهردار منطقه13 به خدمات این مرکز اشاره نمود و گفت: کاردرمانی حسی- حرکتی، گفتاردرمانی شناختی، رفتاردرمانی، بازی درمانی گروهی به علاوه مشاوره فرزندپروری، معاینه فوق تخصص روان پزشکی کودک ونوجوان و معاینه روان پزشک بزرگسال ویژه والدین از جمله خدمات درمانی و توانبخشی این مرکز است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 تیر 1402 بروزرسانی: 12 تیر 1402 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2447

به "افتتاح چهارمین کلینیک تخصصی ویژه اتیسمی ها در شرق تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح چهارمین کلینیک تخصصی ویژه اتیسمی ها در شرق تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید