طارمی در فهرست 8 نفره خطرناک ترین مهاجمان آسیا

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، مهاجم پرسپولیس در لیست 8 نفره ای قرار گرفته که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از آنها به عنوان مردان خطرناک فوتبال قاره کهن یاد نموده است.

طارمی در فهرست 8 نفره خطرناک ترین مهاجمان آسیا

از سفر با تورهای بهاری پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگاران، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به معرفی خطرناک ترین مهاجمان این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا پرداخته که مهدی طارمی، مهاجم تیم پرسپولیس هم جزو آنهاست.

در این لیست که نام عمر عبدالرحمن از تیم العین امارات، آلن از گوانجو اورگراند، عمر السومه از الاهلی عربستان، هالک از شانگهای اس آی پی جی چین، عمر خریبین از الهلال عربستان، یو کوبایاشی از کاوازاکی فرونتاله ژاپن و رافائل داسیلوا از اوراوا ردز دایموند ژاپن دیده می گردد، AFC راجع به طارمی نوشته است: مهدی طارمی بیش از نیمی از گل های پرسپولیس را در فصل 2017 لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده تا به نماینده جمهوری اسلامی ایران یاری کند برای اولین بار به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها صعود کند. با تساوی 2 -2 بازی برابر الوحده در گروه D، پرسپولیس در آستانه حذف از رقابت ها بود تا اینکه طارمی 2 گل دیگر زد تا ضمن کامل کردن هت تریکش راه تاریخ سازی را برای قهرمان لیگ برتر ایران هموار کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 886

به "طارمی در فهرست 8 نفره خطرناک ترین مهاجمان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی در فهرست 8 نفره خطرناک ترین مهاجمان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید