گل محمدی: تغییراتی در ترکیب مان خواهیم داشت اما به صورت متعادل، بازی فردا برای ما مثل یک فینال است

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بازی فردای تیمش مقابل الشارجه امارات را یک فینال برای هر دو تیم دانست.

گل محمدی: تغییراتی در ترکیب مان خواهیم داشت اما به صورت متعادل، بازی فردا برای ما مثل یک فینال است

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از ملاقات برابر الشارجه امارات از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان 2020 آسیا در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم که در خدمت شما هستم. تشکر می کنم از میهمان نوازی باشگاه الشارجه امارات. می دانیم که بازی مهمی داریم. هر دو تیم بازی اول شان را باخته اند و ملاقات فردا برای شان اهمیت بالایی دارد. بازیکنان ما نشان داده اند که در روزهای سخت همواره خوب بوده اند و مرد روزهای سخت هستند. امیدوارم فردا نتیجه خوبی بگیریم.

وی در ادامه اضافه کرد: بازی فردا برای ما مثل یک فینال می ماند. هیچ تیمی نمی خواهد ببازد. هر چند می دانیم که بازی سختی خواهد بود. از کیفیت بازیکنان حریف اطلاع داریم. فکر می کنم بازی خوبی خواهد شد و طرفداران لذت می برند. امیدوارم در نهایت تیم ما بتواند سه امتیاز بازی فردا را کسب کند.

گل محمدی در پاسخ به سؤالی درباره احتمال تغییر در ترکیب تیمش خاطر نشان کرد: خوشبختانه بازیکنان ما در تمرینات همه در یک سطح هستند و اختلافی به لحاظ کیفی بین آنها وجود ندارد و هر کسی وارد زمین می گردد هم با تمام وجود بازی می نماید. ما هم بسته به سیستم حریف در هر بازی، بازیکنان را انتخاب می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد: تغییرات زیادی هم نخواهیم داشت، چون کمکی نمی نماید. تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت، اما به صورت متعادل. مهمترین هدف ما بردن این بازی است و برای بازیکنان مان این سه امتیاز خیلی اهمیت دارد و در جدول هم برای ما خیلی مهم است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار اماراتی درباره آنالیزش از تیم حریف هم گفت: همان طور که گفتم بازی فردا شبیه به یک فینال است و برای هر دو تیم خیلی مهم. اگر تیمی بتواند امتیاز کامل بازی را بگیرد کار راحت تری خواهد داشت. موضوعی که وجود دارد این است که ما باید دومین بازی متوالی را خارج از خانه انجام دهیم و این مسئله انرژی زیادی از بازیکنان ما می گیرد. در حالت طبیعی تیم الشارجه باید به تهران می آمد و ما در مقابل طرفداران خودمان بازی می کردیم که شانس خوبی برای برد داشتیم.

سرمربی قرمزپوشان ایران در ادامه گفت: به خاطر شرایط و تصمیم گیری های AFC باید اینجا بازی کنیم و این کار را برای تیم های ایرانی سخت می نماید. شارجه بازیکنان خوبی دارد. کایو و مندس، پا به توپ هستند و سرعت خوبی دارند. باید فضا را از آنها بگیریم. بازیکنان خط دفاع ما باید به خوبی مراقب باشند و به این بازیکنان موقعیت ندهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 988

به "گل محمدی: تغییراتی در ترکیب مان خواهیم داشت اما به صورت متعادل، بازی فردا برای ما مثل یک فینال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: تغییراتی در ترکیب مان خواهیم داشت اما به صورت متعادل، بازی فردا برای ما مثل یک فینال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید