انواع فولاد آلیاژی مطابق با استانداردهای جهانی فراوری شد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، فولادهای فراوریی هم پای استانداردهای جهانی برای تامین احتیاج بخشی از بازارهای داخل و خارج کشور فراوری می گردد. محصولی که در صنایع خودروسازی، ماشین سازی، نفت، گاز و پتروشیمی، ابزارسازی، نیروگاهی، ریلی، ساخت لوازم پزشکی و جراحی و سایر صنایع ویژه کاربرد وسیعی دارد.

انواع فولاد آلیاژی مطابق با استانداردهای جهانی فراوری شد

به گفته علیرضا چایچی یزدی مدیرعامل این شرکت دانش بنیان، یکی از اهداف ما در این شرکت، دستیابی به فراوری 1.3 میلیون تن فولاد آلیاژی به وسیله اجرای طرح های توسعه و تکمیل سبد محصولات و گسترش بازارهای صادراتی است.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان فراوری کننده فولادهای آلیاژی ادامه داد: فراوری فولادهای آلیاژی در این شرکت بر اساس استانداردهای بین المللی و داخلی بوده و توانسته ایم احتیاج بعضی کارخانه ها را به این فولادها تامین کنیم.

وی اضافه نمود: در حال حاضر ما در مجموع 423 گرید فولاد آلیاژی قابل فراوری داریم و در صورت احتیاج مشتریان، گریدهای جدید بر اساس استانداردهای بین المللی و داخلی قابل طراحی و فراوری است.

به گزارش خبرنگاران، انواع تیغ اره، مواد پرکننده جوشکاری، ابزار گرم کار، قالب پلاستیک، ابزار سردکار، بلبرینگ، میکروآلیاژ، فنر، سوپاپ و غیره از جمله محصولات و خدمات این شرکت است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1391

به "انواع فولاد آلیاژی مطابق با استانداردهای جهانی فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع فولاد آلیاژی مطابق با استانداردهای جهانی فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید