ایتالیا همچنان در گرداب بحران بیکاری و رکود مالی

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرنگاران: موسسه آمار ایتالیا امروز دوشنبه پیش بینی کرد رشد مالی این کشور در سال 2013 میلادی بیش از 1.4 درصد کاهش خواهد یافت.

ایتالیا همچنان در گرداب بحران بیکاری و رکود مالی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ موسسه آمار ایتالیا در تازه ترین گزارش خود گفت، این کشور که سومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو به شمار می رود سال جاری با کاهش رشد مالی روبرو خواهد شد و سال آینده نیز رشد و رونق مالی ناچیزی را تجربه خواهد نمود.

بر اساس گزارش موسسه آمار ایتالیا رشد مالی این کشور سال جاری بیش از 1.4 درصد کاهش خواهد یافت. موسسه آمار ایتالیا در گزارش قبلی خود که در ماه نوامبر منتشر شده بود پیش بینی نموده بود که رشد مالی این کشور در سال 2013 میلادی تنها 0.5 درصد کاهش خواهد یافت.

افت تقاضای داخلی موجب شده تا ایتالیا با طولانی ترین رکود مالی در 20 سال اخیر روبرو گردد. موسسه آمار ایتالیا در ادامه پیش بینی کرد رشد مالی این کشور سال آینده نیز به کمتر از 0.7 درصد خواهد رسید. نرخ بیکاری ایتالیا نیز از 11.9 درصد در سال 2013 به بیش از 12.3 درصد در سال آینده خواهد رسید.

دولت ایتالیا نیز در گزارشی پیش بینی نموده است که رشد مالی این کشور سال جاری 1.3 درصد کاهش خواهد یافت و سال آینده نیز این کشور با رشد مثبت 1.3 درصدی روبرو خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 465

به "ایتالیا همچنان در گرداب بحران بیکاری و رکود مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا همچنان در گرداب بحران بیکاری و رکود مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید