بازداشت پزشک قلابی جراح پلاستیک در غرب تهران

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، تهران (پانا) - رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری پزشکی قلابی که با مدرک دکترای مدیریت 60 عمل جراحی زیبایی انجام داده بود، خبر داد و گفت در این رابطه همدست متهم هم دستگیر و تعدادی مهرهای جعلی از مخفیگاه متهم کشف شد.

بازداشت پزشک قلابی جراح پلاستیک در غرب تهران

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ دیزل بیشتر بدانید.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا لطفی در تشریح این خبر اظهار داشت: از اوایل خرداد امسال 4 پرونده مشابه در پلیس آگاهی تهران با موضوع پزشکی قلابی طرح و بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی نام کرد: طبق اظهارات شاکیان که چند خانم و آقا بودند، مردی به نام اشکان با جعل نام پزشکی، خود را متخصص ارولوژی به مراجعه کنندگان به کلینیک معرفی و با جراحی پلاستیک گوش و بینی و کاشت مو و ابرو منجر به خونریزی نامتعارف و شدید در محل جراحی می شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه کارآگاهان پایگاه یکم این پلیس کلینیک متهم را تحت مراقبت قرار دادند، اظهار کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم که قصد جراحی بیماری را در محل کلینیکش داشت، بازداشت شد. در تحقیقات پلیسی تعیین شد جراح قلابی دارای 3 سابقه کیفری درخصوص جعل و کلاهبرداری دارد و تا کنون 60 عمل جراحی انجام داده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهم 34 ساله دارای مدرک دکترای مدیریت بوده و از سال گذشته جراحی هایش را در منطقه مرزداران آغاز کرده است، اضافه کرد: در ادامه بررسی های پلیسی همدست متهم هم شناسایی و دستگیر شد. در بازرسی از کلینک متهم 94 مهر قلابی مربوط به دانشگاه شهید بهشتی، قوه قضاییه نظام پزشکی ...و یک قبضه اسلحه و 8 تیر جنگی کشف شد.

به گفته سردار لطفی، تحقیقات از سوی کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1886

به "بازداشت پزشک قلابی جراح پلاستیک در غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت پزشک قلابی جراح پلاستیک در غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید