بازدید نظارتی از 211 تأسیسات گردشگری در خراسان شمالی

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، معاون گردشگری خراسان شمالی گفت: از ابتدای اسفندماه تا کنون 211 بازدید نظارتی از این تأسیسات اجرا شده است.

بازدید نظارتی از 211 تأسیسات گردشگری در خراسان شمالی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتی کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از بجنورد ، علی کاظمی معاون گردشگری خراسان شمالی گفت: در روز های اخیر و با توجه به شیوع کرونا ویروس در کشور، اقدامات پیشگیرانه و کنترلی در خراسان شمالی با تشدید نظارت ها انجام می گردد.

کاظمی اضافه کرد: به همین دلیل، در 10 روز گذشته 230 بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، رستوران ها، مراکز پذیرایی و بین راهی و... در شهرستان های هشتگانه استان صورت گرفته است و با موارد تخلف به شدت برخورد می گردد.

او اظهار کرد: موازین بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تمام واحد های زیرمجموعه ابلاغ شده است و مراکز عمومی و فضا های اقامتی و گردشگری استان اقدامات لازم را انجام می دهند.

معاون گردشگری خراسان شمالی با تأکید بر اینکه تا اطلاع بعدی هرگونه گردهمایی و تجمع و برگزاری مراسم در تأسیسات گردشگری استان ممنوع بوده، گفت: برای حفظ سلامت مردم، برگزاری تور های گردشگری نیز لغو شده است.

ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 926

به "بازدید نظارتی از 211 تأسیسات گردشگری در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید نظارتی از 211 تأسیسات گردشگری در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید