خبرنگاران تمدید تخفیفات شهرداری بجنورد تا انتها اردیبهشت 99

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، بجنورد- خبرنگاران- شهردار بجنورد با اشاره به تمدید تخفیفات این نهاد تا خاتمه اردیبهشت 99، از شهروندان خواست تا مراجعات خود برای استفاده از این تسهیلات را، با توجه به خطرات ابتلا به ویروس کرونا، به بعد از نوروز آینده موکول نمایند.

خبرنگاران تمدید تخفیفات شهرداری بجنورد تا انتها اردیبهشت 99

هادی زارعی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: جمعیت بسیار زیادی از شهروندان برای استفاده از اعمال تخفیفات مربوط به عوارض، پروانه های ساختمانی، کمیسیون ماه 100 و غیره این روزها به شهرداری مراجعه می نمایند که این اقدام، احتمال شیوع بیماری کرونا را افزایش می دهد و با هماهنگی اجرا شده با فرمانداری مقرر شد این تخفیفات تا سرانجام اردیبهشت سال آینده برقرار بماند.

وی اضافه نمود: شهرداری بجنورد، برخلاف بقیه شهرداری ها، همان تعرفه سال جاری را برای سال 99 نیز اعمال خواهد نمود تا مردم بهانه ای برای مراجعه زودهنگام به شهرداری برای استفاده از این تخفیفات نداشته باشند.

زارعی اظهار داشت: در حال حاضر این تخفیفات باعث مراجعه بسیاری از مردم به شهرداری شده که این شرایط سبب نگرانی کارکنان از ابتلا به این بیماری و نیز احتمال خطر برای خود مردم شده است.

شهردار بجنورد اضافه نمود: با توجه به اینکه مصوبه اعمال این تخفیفات قبل از زمان شیوع بیماری کرونا تصمیم گیری و ابلاغ شده بود در صورتی که بخواهیم زمان آن را تا سال آینده امتداد دهیم، مستلزم دریافت مصوبه از شورای شهر و فرمانداری است که زمانبر است.

وی اضافه نمود: در این راستا فقط مهلت استفاده از این تخفیفات با مصوبه شورای شهر و فرمانداری تمدید شد.

زارعی، مبلغ این تخفیفات را 30 درصد برای بهمن و 20 درصد برای اسفندماه در تصمیم اولیه اظهار داشت و گفت: با توجه به مراجعه زیاد مردم این تخفیفات تا سرانجام اردیبهشت سال 99 بر اساس همان 30 درصد اعمال می گردد.

وی از مردم خواست به منظور جلوگیری از ابتلا به این ویروس مراجعات خود را به بعد از ایام تعطیلات نوروز موکول نمایند تا حداقل زمان شیوع سریع این بیماری تا آن موقع کاهش پیدا نموده باشد.

زارعی اظهار داشت: متاسفانه با وجود چاپ بنرهای فراوان در سطح شهر و اطلاع رسانی گسترده در تمامی بیلبوردهای شهرداری، خیابان ها، پمپ بنزین ها و دیگر فضاها مبنی بر اینکه این روزها مردم در خانه بمانند، همچنان شاهد ازدحام جمعیت در خیابان ها هستیم.

وی یادآور شد: شهرداری به منظور پیشگیری از ابتلای کارمندان به ویروس کرونا با مرخصی بسیاری از کارمندان موافقت نموده و تمامی فضاهای در اختیار شهرداری را تعطیل نموده است.

شهردار بجنورد با اشاره به ضدعفونی چندین باره تمام خیابان ها، پارک ها و میادین شهر بجنورد یادآور شد: حتی اطلاع رسانی به مردم به منظور ماندن در خانه را با استفاده از بلندگوهای سازمان آتش نشانی و خدمات شهری در محلات مختلف شهر انجام داده ایم.

وی گفت: این در حالی است که با توجه به ازدحام جمعیت در بوستان های شهری، با تدابیر اجرا شده تمامی بوستان های شهر بجنورد از جمله باباامان، بش قارداش و دوبرار تا اطلاع بعدی تعطیل شده و از ورود افراد به آنها جلوگیری می گردد.

بر اساس آخرین اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، تا به امروز ابتلای 24 نفر در این استان به ویروس کرونا قطعی شده و یک نفر نیز درگذشته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1017

به "خبرنگاران تمدید تخفیفات شهرداری بجنورد تا انتها اردیبهشت 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تمدید تخفیفات شهرداری بجنورد تا انتها اردیبهشت 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید