بازسازی و طراحی دکوراسیون دفتر کار

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، این ساختمان متعلق به یک شرکت آلمانی می باشد که به تازگی پروژه بازسازی و طراحی دکوراسیون دفتر کار خود را به خاتمه رسانده. این ساختمان قبلا یک دفتر شلوغ و کهنه بود که برای نمایش مبلمان و اثاثیه شرکت استفاده میشد اما الان به یک دفتر کار مدرن تبدیل شده که پرسنل را به چابکی بیشتر ترغیب نموده و برای بازدیدکنندگان نقش گالری نمایشی را ایفا میکند. این پروژه با پیروی از شعار معروف خود این شرکت صورت گرفته: فکر، طراحی، ساخت.

بازسازی و طراحی دکوراسیون دفتر کار

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

قدم اول در بازسازی و طراحی دکوراسیون دفتر کار ، تعیین کردن نیازهایی بود که باید در این دفتر برآورده میشد. این شرکت به دنبال فضایی بود که همه فعالیت های پرسنل را در خود جای داده و پتانسیل کافی برای رشد و توسعه شرکت را هم داشته باشد. اولویت اول این گروه ایجاد فضایی بود که باعث تراوش خلاقیت، نوآوری و تقویت روحیه در کارمندان باشد.

طراحان داخلی خود این شرکت یک نقشه دقیق و حساب شده از دفتر کار مورد نظر را طراحی کردند. قدم اول تخریب دیوارها و نصب پارتیشن های شیشه ای بود. شبکه معلقی که از سقف آویزان بود به یک سقف باز و یکسره تبدیل شد، که با ظاهر صنعتی همراه بود. راهروها از جنس بتن ساخته شد. ترکیب رنگ گرم مبلمان و اثاثیه چوبی با رنگ های سبز و زنده، یک محیط کار روشن و صمیمی و دلباز به وجود آورده.

این ساختمان در نهایت انعطاف پذیری طراحی و ساخته شده. یعنی پرسنل مجبور نیستند مدام پشت میز باشند. همه افراد می توانند در هر نقطه ای که بخواهند کار نمایند، و اتاق های متعددی با کاربری های مختلف برای رفاه پرسنل طراحی شده. نیمکت های بزرگی که برای کارهای پروژه-محور بسیار ایده آل هستند، از ابزار کار محبوب طراحان و مدیران پروژه این شرکت است. اتاق تمرکز با کاغذدیواری تصویری پوشیده شده و با تصاویر زیبای خود، فضای مناسبی برای افرادی که می خواهند در خلوت و به دور از سر و صدا روی کار خود تمرکز نمایند به وجود می آورد. چشمگیر ترین اتاق این مجموعه، اتاق هیئت مدیره می باشد. این اتاق از دیوارهای شیشه ای با زاویه نرم و یک میز سفارشی که شکل حرف c می باشد برخوردار است. سیستم تهویه هوا و پرده های این اتاق که باعث ایجاد حریم خصوصی شده و نقش عایق را ایفا می نمایند، توسط یک تبلت کنترل می شوند. بازسازی و طراحی دکوراسیون دفتر کار ما هوشمندانه بود.

آشپزخانه در جلوی ساختمان قرار گرفته و محل عرضه برش های نان، غلات صبحانه و میوه برای پرسنل می باشد. یک اتاق مخصوص تِست نمونه در این ساختمان وجود دارد که طراحان از آن برای انتخاب و هماهنگ کردن نمونه های لوازم چوبی، پارچه و فرش در نور طبیعی روز استفاده می نمایند.

این ساختمان مثل یک دفتر کار یکسره به سبک کلاسیک طراحی نشده چون میزهای کار به صورت هوشمندانه در یک سطح وسیع چیده شده اند. تعدادی میز و جایگاه مخصوص مهمان و اتاقک های مخصوص تفکر که برای جلسات فوری و گردهمایی پرسنل تعبیه شده، باقی فضای ساختمان را پر کردند. ارتفاع همه میزها قابل تنظیم است. کمدها و قفسه های سفارشی که به صورت فشاری باز می شوند، با بازسازی و طراحی دکوراسیون دفتر کار کاملا هماهنگ هستند. پرسنل، مشتریان و بازدیدنمایندگان این شرکت همگی از بابت این کانسپت جدید و متوازن بسیار مسرور و راضی هستند چون از هرگونه فعالیت کاری حمایت نموده و راندمان و سوددهی شرکت را افزایش میدهد.

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1127

به "بازسازی و طراحی دکوراسیون دفتر کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی و طراحی دکوراسیون دفتر کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید