با 8 نمونه از بهترین جاهای شهر هوشی مین ویتنام آشنا شوید

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، شهر هوشی مین یک کلان شهر است و به عنوان پایتخت کشور ویتنام شناخته می گردد. این شهر که سابقه ای تاریخی دارد به خوبی می تواند بازگو کننده رویدادهای تاریخی همچون جنگ ویتنام باشد. اما در عین حال علاوه بر یادگارهای جنگ، هوشی مین دارای جاذبه ای دیدنی دیگری مانند بازارها، بناهای رنگارنگ و جاذبه های طبیعی نیز است. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا با دیگر دیدنی های این شهر آشنا شویم.

با 8 نمونه از بهترین جاهای شهر هوشی مین ویتنام آشنا شوید

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

کوه بادن (Ba Den Mountain)

کوه بادن که آتشفشان مرده ای را در دل خود جای داده است، از چشم اندازهای زیبایی بهره می برد. این کوه که برای مردم ویتنام از نظر معنوی ارزش و صندلی بالایی دارد در شهر هوشی مین واقع شده، به طوری که از این شهر تا کوه بادن دو ساعت فاصله است. گردشگران می توانند با پیاده روی از این کوه و چشم اندازهای طبیعی و زیبای آن دیدن نمایند و یا اینکه اگر اهل ماجراجویی های بیشتر باشند می توانند با تله کابین گردش خود را هیجان انگیزتر نمایند و از بالا زیبایی های این کوه را به تماشا بنشینند. لازم به ذکر است که بازدید از این کوه می تواند گردشی خانوادگی و محبت آمیز را برای گردشگران رقم بزند.

جنگل گیاهان کان گیو (Can Gio Mangrove Forest)

گردشگران دوستدار ماجراجویی در طبیعت، در شهر هوشی مین می توانند از جنگل کان گیو که در 40 کیلومتری این شهر واقع شده، دیدن نمایند. این جنگل اکوسیستم منحصر به فرد و گونه های متنوع گیاهی و جانوری مانند کروکدیل های دریایی و پرنده های مهاجر را در خود پناه داده و بدین سبب یکی از قطب های گردشگری کشور ویتنام و شهر هوشی مین تبدیل شده است. البته به گردشگران توصیه می گردد به همراه تورهای گردشگری آشنا به محیط منطقه از این جنگل دیدنی و رازآلود دیدن نمایند تا بتوانند بیشترین بهره را از دیدن طبیعت بکر منطقه برای خود رقم بزنند.

تونل های کوچی (Cu Chi Tunnels)

تونل های کوچی در طی جنگ ویتنام برای استقلال این کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بودند. با بازدید از این تونل ها گردشگران واقعاً می توانند عمق سختی سربازهای درگیر جنگ را لمس نموده و با آن ها همدردی نمایند. لازم به ذکر است که این تونل ها همه روزه از ساعت 7 صبح تا 5 عصر می توانند پذیرای گردشگران باشد. با این حساب اگر به عنوان یک ماجراجو علاقه مند به سفر به این منطقه هستید باید به این نکته خاطرنشان کنیم که اگر فوبیای بودن در محیط تنگ و تاریک را دارید از بازدید این تونل ها خودداری کنید.

وونگ تاو (Vung Tau)

وونگ تاو یکی از سواحل زیبای ویتنام است و احتمالاً برای مردم محلی هوشی مین هم این منطقه یکی از جاذبه های گردشگری محسوب می گردد. درواقع این منطقه از هوشی مین که در فاصله دو کیلومتری شهر واقع شده است می تواند گردشگران را از گرما و شلوغی شهر در فضایی آرام و طبیعی پناه دهد و ساعاتی زیبا را برای آن ها رقم بزند. لازم به ذکر است گردشگران در این منطقه می توانند غذاهای دریایی بی نظیری را تست نمایند و خاطره ای خوشمزه را نیز تجربه نمایند.

بازار شناور کای بی (Cai Be Floating Market)

شاید اسم چنین جاذبه دیدنی هم تعجب برانگیز باشد. اما باید بگوییم که درست متوجه شده اید. البته ازنظر گردشگری تاکنون کمتر به بازار شناور توجه شده است، اما گسترش آن در برنامه کار دست اندرکاران قرار گرفته است. اما باید بگوییم که این بازار محلی برای فروش انواع میوه ها، گل ها و انواع غذاهای دریایی است که علاوه بر خرید، گردشگران می توانند تجربه جالبی از نوع این بازار را در بازار گردی های خود داشته باشند.

پارک ملی گربه تین (Cat Tien National Park)

اگر در گردش به ویتنام به دنبال یک جاذبه طبیعی و گذراندن وقت در طبیعت هستید ما به شما پارک ملی گربه را در هوشی مین پیشنهاد می دهیم. این پارک که جنگل هایی مملو از پوشش گیاهی متنوع و حیوانات زیبای وحشی را در دل خود جای داده است، یکی از قطب های گردشگری شهر ویتنام مخصوص دوستداران گشت وگذار در طبیعت خواهد بود. با این حساب با توجه به تنوع بی شمار گونه های جانوری و گیاهی این پارک گردشگران می توانند ساعات زیادی را در آنجا بگذرانند.

منطقه بن تره (Ben Tre)

شاید بازدید از طریق تورهای گردشگری از شهر بن تره چندان دستاورد جالب توجهی را به ارمغان نیاورد. اما باید بگوییم که این شهر در هوشی مین ویتنام به آب نبات نارگیلی معروفش مشهور است. بنابراین گردشگران از کارخانه های مربوطه بازدید نمایند. علاوه بر این می توانند مزارع نارگیل و روند جمع آوری نارگیل ها را نیز از نزدیک شاهد باشند. خوب است اشاره کنیم این کارها با قایق هایی که دارای سقف حصیری هستند، میسر بوده و گردشگران می توانند با یاری این قایق ها از جاذبه های منطقه نیز دیدن نمایند.

معبد کائو دای (Cao Dai Temple)

معبد کائو دای نمادی از مذهب کائوجی است. این مذهب به عنوان کائودیسم نیز شناخته می گردد. درواقع کائودیسم ترکیبی از باورهای ادیانی همچون بودا، مسیحیت، اسلام و ... است. این معبد رنگارنگ و زیبا علاوه بر جنبه مذهبی که به شهر هوشی مین بخشیده است دارای معماری جالبی بوده که گردشگران علاوه بر بازدید از آن می توانند شاهد مراسم و رویدادهای مذهبی جالبی نیز باشند.

منبع: عازم شو
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 684

به "با 8 نمونه از بهترین جاهای شهر هوشی مین ویتنام آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با 8 نمونه از بهترین جاهای شهر هوشی مین ویتنام آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید