برهانی: وقتی فهمیدم فکری انتخابم کرده تا صبح نخوابیدم ، از بازیکنان امید تشکر می کنم

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، مربی تیم فوتبال استقلال گفت: دل می خواهد که یک بازیکن جوان را در بازی مقابل شهر خودرو در مشهد بازی داد، اما محمود فکری این کار را انجام داد و از خاقانی استفاده کرد.

برهانی: وقتی فهمیدم فکری انتخابم کرده تا صبح نخوابیدم ، از بازیکنان امید تشکر می کنم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آرش برهانی مربی تیم فوتبال استقلال در مورد تفاوت نیمکت استقلال با سال های گذشته و حضور افرادی مثل محمود فکری و پرویز مظلومی، گفت: تفاوت زیادی دارد. از فکری تشکر می کنم که به من اعتماد کرد و در این کادر خوب، دوست داشتی و با دانش، من را هم آورد. بزرگانی مثل محمود فکری، پرویز مظلومی و صمد مرفاوی روی نیمکت حضور دارند. مظلومی و مرفاوی قبلا مربی من بوده اند.

او افزود: حنیف عمران زاده هم با من همبازی بود و در این سال ها تجربه زیادی را کسب کرده است. او اکنون خیلی خوب این تجربیات را به بازیکنان انتقال می دهد. وقتی فهمیدم محمود فکری انتخابم کرده است تا صبح نخوابیدم. این حس، درست مثل زمانی بود که ناصر حجازی با من صحبت کرد تا راهی استقلال شوم. امیدوارم بتوانم کمک حال تیم و بازیکنان باشم.

سرمربی تیم امید استقلال درباره شرایط تیم های پایه استقلال، گفت: تمام تیم های بزرگ دنیا یک نفر از کادر فنی را در تیم پایه دارند. با توجه به نگاه ویژه ای که استقلال در این فصل به جوانان دارد، این افتخار نصیب من شد تا در کنار بازیکنان با استعداد تیم امید حضور داشته باشم.

او ادامه داد: امیدوارم در سال های آینده به خودکفایی برسیم و بازیکنان پس از طی کردن تمام رده های پایه به تیم بزرگسالان اضافه شوند. کار کردن با جوانان تیم لذت بخش است. ما اکنون 7 بازیکن در رده بزرگسالان داریم که اتفاق نادری محسوب می شود. استقلال نسبت به فصل های گذشته متفاوت کار می کند. مهدی قایدی بازیکن جوانی بود که از یک تیم دیگر به استقلال آمد و به مرور زمان به ترکیب اصلی اضافه شد. اما سبحان خاقانی در این فصل بازی می کند. امیدوارم این فرایند ادامه داشته باشد تا بازیکنان جوان بیشتری شناسایی کنیم.

برهانی در ادامه بیان نمود: دل می خواهد که یک بازیکن جوان را در بازی مقابل شهر خودرو در مشهد بازی داد، اما محمود فکری این کار را انجام داد و از خاقانی استفاده کرد. از بازیکنان تیم امید تشکر می کنم که می دانند در چه تیم بزرگی حضور دارند. تعصب و غیرت آن ها مثال زدنی است و در بازی دربی مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1613

به "برهانی: وقتی فهمیدم فکری انتخابم کرده تا صبح نخوابیدم ، از بازیکنان امید تشکر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برهانی: وقتی فهمیدم فکری انتخابم کرده تا صبح نخوابیدم ، از بازیکنان امید تشکر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید