تخفیف ویژه و زمستانه یزد نساج برای خرید کاور تشک و روفرشی

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، آیا قصد خرید زمستانه کاور تشک و روفرشی با تخفیف ویژه دارید؟ کاور تشک و روفرشی محصولاتی هستند که در تمامی فصول سال بدون وقفه و گرفتن مرخصی(!) اقدام به محافظت از تشک و فرش های گرانبهای شما می نمایند.

تخفیف ویژه و زمستانه یزد نساج برای خرید کاور تشک و روفرشی

اگر قصد خرید کاور تشک و روفرشی با بهترین قیمت را دارید، به شما این مژده را می دهیم که وب سایت معتبر یزد نساج اقدام به ارائه تخفیفات ویژه و زمستانه بر روی محصولات خود نموده است. با ما همراه شوید تا انواع محصولات ارائه شده به وسیله این سایت به شما معرفی کنیم.

با کاور تشک بیشتر آشنا شوید!

با وجود کاورهای تشکیل یزد نساج، تخت شما همواره مرتب بوده و لازم نیست وقت خود را صرف آنکارد نمودن آن نمایید. کاورهای تشک ارائه شده به وسیله وب سایت یزد نساج در جنس های مختلفی هستند که مخصوص کالای خواب طراحی شده و موجب تعریق بدن شما نمی شوند.

بعضی از آن ها دارای کش کمری بوده و با عنوان کاور تشک کشدار شناخته می شوند؛ در نتیجه احتیاجی به مرتب کردن ندارند. با وجود این کاورهای تشک کار شما راحت تر شده و احتیاجی به مرتب کردن هر روزه تخت احساس نمی گردد!

کاور تشک مناسب با سلیقه و دکوراسیون اتاق خواب خود بخرید!

در زمانهای گذشته از کاور تشک تنها برای محافظت و جلوگیری از آسیب رسیدن به سطح تشک استفاده می شد؛ اما امروزه این محصول در رنگ های مختلف فراوری می گردد که جذابیت آن را چندین برابر می کند. در نتیجه شما می توانید علاوه بر محافظت از تشک تخت خود، آن را با دکوراسیون منزل خود ست نمایید.

از مشخصه های اصلی کاورهای تشک ارائه شده به وسیله وب سایت یزد نساجی می توان رنگ بندی مناسب کاور کشدار اشاره نمود. تنوع رنگی این محصول موجب جذابیت و زیبایی بیش از پیش آن شده است. رنگ های کرم و صورتی روشن اندازه جذابیت تشک را چندین برابر می نمایند.

استخوانی و رنگی خنثی است که انتخابی هوشمندانه برای انواع دکوراسیون ها می باشد. این رنگ هم روی جذابیت تشک تاثیر گذاشته و هم می تواند جذابیت یک کاور را بیش از پیش به نمایش بگذارد. آبی آسمانی از جمله رنگ های زیبایی است که می توان در آرامش آسمانی آن غرق شد!

به طور کلی کاورهای تشک ارائه شده به وسیله این وب سایت هیچ گونه محدودیتی از نظر رنگ ندارند. به همین دلیل شما می توانید با خاطری آسوده و خیالی راحت به این فروشگاه مراجعه نموده و یک رنگ فوق العاده شیک و خاص را متناسب با سلیقه و دکوراسیون اتاق خواب خود سفارش دهید.

ویژگی های منحصر به فرد کاور تشک ارائه شده به وسیله یزد نساج

با خرید کاور تشک ساده و کشدار تجربه خوابی آسوده و راحت در اتاق خوابی شگفت انگیز خواهید داشت. برای آن که بتوانید این تجربه را کسب نمایید، ضروری است از محصولات مناسب این کار بهره ببرید. کاور تشک کشدار جنس مخمل حبابی بهترین انتخاب برای محافظت از تشک شما است.

این کاور دارای ابعادی کاملاً استاندارد بوده و سطحی مناسب و استاندارد دارد. این کاور تشک دارای ویژگی هایی هستند که به شما امکان استفاده راحت و بدون دغدغه از تشک تخت را می دهند. برای مثال می توان به کاور تشک ضد آب و ضد تعریق اشاره نمود.

اکنون که با کاورهای تشک یزد نساج آشنا شده اید، زمان آن رسیده است که روفرشی های محبوب و پرطرفدار این وب سایت که شامل تخفیف زمستانه شده اند را به شما معرفی کنیم.

معرفی روفرشی های یزد نساج

تمیز ماندن خانه از سری کارهایی است که همواره فکر بانوان و افرادی که به زیبایی و تمیزی منزل خود اهمیت می دهند را به خود مشغول می نمایند. اگر ضخامت و کیفیت روفرشی برایتان اهمیت بسیاری دارد، یزد نساج بهترین انتخاب برای خرید روفرشی شما است.

قیمت روفرشی یزد نساج بسیار مناسب بوده و در عین حال کیفیت روفرشی ها بسیار بالا می باشد. تفاوتی ندارد که در پی کدام مدل روفرشی هستید! در هر صورت می توانید محصولات مورد احتیاج خود را از این وب سایت بخرید.

انواع روفرشی های یزد نساج

شناخت انواع روفرشی های موجود در بازار که به وسیله بهترین و معتبهترین مرکز ارائه دهنده محصولات مختلف مانند پرده، روفرشی، کاور تشک و… عرضه می شوند، می تواند به شما یاری کند تا بتوانید از میان طیف وسیع محصولات آن ها یک روفرشی مناسب با احتیاج و دکوراسیون منزل خود تهیه نمایید. انواع روفرشی هایی که فراوری شده و در بازار موجود هستند در یکی از دسته های زیر قرار می گیرند:

روفرشی های کلاسیک

این نوع ذروفرشی در طرح های مختلف خشتی، افشان، لچک، ترنج و… بافته و عرضه می شوند. وزن روفرشی های کلاسیک نسبت به سایر انواع روفرشی بسیار کم تر است؛ به همین دلیل گزینه ای مناسب برای استفاده در سیر و سفر و گردش می باشد. به علاوه این روفرشی به راحتی شسته شده و نگهداری از آن نیز آسان است. بنابراین می توانید با آسودگی خاطر از آن استفاده نمایید.

روفرشی مدرن

اگر منزل یا محل کار شما دارای دکوراسیونی مدرن است، بهتر است روفرشی مدرن را انتخاب نموده و خریداری نمایید. این روفرشی ها مناسب دکوراسیون های مدرنی هستند که احتیاج به یک روفرشی در آن ها احساس می گردد. جنس این نوع روفرشی ها بیشتر از الیاف شانل یا مخمل است.

به همین دلیل زیبایی بسیار چشمگیری دارند. بعضی از آن ها در انواع روفرشی های دو طرفه فراوری شده و عرضه می شوند؛ در نتیجه می توانید هر کدام از قسمت های آن را مورد استفاده قرار دهید. به علاوه به دلیل دو طرفه بودن، عمر آن بیشتر بوده و مدت زمان بیشتری می توان از روفرشی مدرن استفاده کرد.

روفرشی مدرن ابریشم گونه

روفرشی مدرن ابریشم گونه در واقع یکی از طرح های روفرشی مدرن است. این روفرشی از نخ های بدون پرز براق بافته شده است. به همین دلیل دارای ظرافت در بافت، شفافیت و زیبایی خاصی در ظاهر است. افرادی که حساسیت بالایی نسبت به پرز فرش دارند می توانند با خیال راحت از روفرشی مدرن ابریشم گونه استفاده نمایند؛ زیرا که این رو فرشی بر روی فرش های پرزدار قرار گرفته و به علاوه خود هیچ گونه پرزی ندارد. بنابراین انتخابی مناسب برای افرادی است که دارای حساسیت هستند.

روفرشی مخمل ابریشم

تنوع در طرح و رنگ این روفرشی بسیار بالا بوده و ظرافت بسیاری در نقش خود دارد. به علاوه ریزنقش بودن این روفرشی موجب شده است که ضخامت آن بالا رفته و وزن زیادی داشته باشد. به عبارتی واضح تر این روفرشی جایگزین مناسبی برای فرش های ماشینی است؛ زیرا که ضخامت و تراکم بالایی دارد.

روفرشی مخمل زرکدار

اگر عضو آن دسته از افرادی هستید که به جذابیت و جلوه بالای دکوراسیون منزل و محل کار خود اهمیت می دهید، روفرشی مخمل زرکدار انتخاب مناسبی برای شما است؛ زیرا که در تار و پودهای روفرشی از نخی براق به نام نخل لمه یا زرک استفاده می گردد که دارای براقیت و زیبایی خاصی است. به علاوه تنوع رنگ در این روفرشی بسیار بالا می باشد. از مهم ترین ویژگی های این روفرشی می توان به وزن میانه و استحکام بالای آن اشاره نمود.

روفرشی مدرن کشدار

این روفرشی یکی از انواع روفرشی های مدرن است که دور تا دور پشت آن کش دوزی شده است و این قسمت زیر فرش قرار می گیرد. بنابراین روفرشی شما تحت هیچ شرایطی سر نخورده و جمع نمی گردد. روفرشی مدرن کشدار در دو نوع پرزدار و بدون پرز فراوری می گردد.

جمع بندی

تفاوت ندارد که قصد خرید کاور تشک را دارید یا که می خواهید برای منزل خود روفرشی مدرن یا کلاسیک بخرید! در هر صورت وب سایت یزد نساج طیف وسیعی از این محصولات را با تخفیفات ویژه ارائه می دهد که می توانید به راحتی از میان آن ها محصول مورد نظر خود را بخرید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 19 بهمن 1401 بروزرسانی: 19 بهمن 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2389

به "تخفیف ویژه و زمستانه یزد نساج برای خرید کاور تشک و روفرشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف ویژه و زمستانه یزد نساج برای خرید کاور تشک و روفرشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید