تساوی ایتالیا و انگلیس در نیمه نخست

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرنگاران: نیمه نخست دومین بازی گروه D جام جهانی میان سه شیر و آتزوری با تساوی یک بر یک به سرانجام رسید.

تساوی ایتالیا و انگلیس در نیمه نخست

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در دومین بازی از گروه D جام جهانی 2014، بامداد امروز (یکشنبه) تیم های ملی ایتالیا و انگلیس در استادیوم آمازونیای شهر مانائوس به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه نخست با ثبت دو گل برای هر یک از دو تیم به خاتمه رسید.

ایتالیا بازی را هجومی تر آغاز کرد و نسبت به حریف خود تمایل بیشتری برای حمله نشان می داد، اگرچه موقعیت چندان جدی برای گلزنی به دست نیاورد. در سمت مقابل انگلیس به جز چند دقیقه ابتدایی نیمه نخست تلاشی برای حفظ توپ نشان نمی داد و نیم نگاهی به فضاهای خالی پشت مدافعان حریف داشت تا با ضدحملات سریع خود آتزوری را غافلگیر کند.

در اواسط نیمه نخست برای لحظاتی از فشار حملات ایتالیا بر انگلیس کاسته شد و سه شیر یکی دو حمله خطرناک روی دروازه نایب قهرمان یورو 2012 ترتیب داد که در یکی از آنها تکل بارزاگلی دروازه لاجوردی پوشان را از فروپاشی توسط استرلینگ نجات داد.

ایتالیا پس از این صحنه دوباره بر توپ و میدان مسلط شد و حملات خود را از سر گرفت و در یکی از این حملات ضربه کرنری به دست آورد که منجر به شکستن قفل دروازه ها شد. آنتونیو کاندروا در دقیقه 35 ضربه کرنر خود را به سمت آندره آ پیرلو فرستاد که هافبک یووه آن را با هوشمندی رها کرد تا به کلودیو مارکیزیو برسد و او با شلیکی قدرتمند از خارج محوطه جریمه دروازه سه شیر را باز کرد.

تنها دو دقیقه از ثبت گل نخست بازی به نفع آتزوری گذشته بود که انگلیس کار را به تساوی کشاند. فرار وین رونی از سمت چپ و ارسالی که او انجام داد موقعیتی عالی را برای دنیل استوریج به وجود آورد تا او با پای راست دروازه سالواتوره سیریگو را باز کند و همه چیز دوباره مساوی گردد.

ایتالیا در دقایق خاتمهی نیمه اول دو فرصت مسلم گلزنی به دست آورد. ابتدا ماریو بالوتلی یک تنه به دفاع انگلیس زد و می توانست دروازه خالی از سنگربان سه شیرها را باز کند اما ضربه او را جاگیلکا از روی خط دروازه بیرون کشید. در ادامه نیز ضربه کاندروا به تیر عمودی دروازه جو هارت برخورد کرد تا نیمه اول با نتیجه تساوی یک بریک به اتمام برسد.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 582

به "تساوی ایتالیا و انگلیس در نیمه نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی ایتالیا و انگلیس در نیمه نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید