تصمیمی مبنی بر تأخیر در برگزاری پارالمپیک 2020 گرفته نشده است

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، به گزارش خبرنگاران، طی روزهای گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و گستردگی جهانی آن، صحبت هایی مبنی بر لغو برگزاری بازی های المپیک در تاریخ مقرر (3 تا 19 مرداد 99) مطرح شد.

تصمیمی مبنی بر تأخیر در برگزاری پارالمپیک 2020 گرفته نشده است

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان روز گذشته در این رابطه این گونه پیش بینی کرد که برگزاری این بازی ها با تأخیر چند ماهه انجام گردد.

این در حالی است که تا امروز کمیته بین المللی المپیک هیچ تصمیم قطعی در این زمینه نداشته است. با این حال این سؤال مطرح است که آیا شیوع ویروس کرونا و موضوعات مرتبط با آن، برگزاری بازی های پارالمپیک در موعد مقرر را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد؟

طبق روال همیشگی بازی های پارالمپیک به فاصله دو هفته بعد از المپیک برگزار می گردد. قرار است دوره جدید این بازی ها نیز شهریور سال آینده برگزار گردد.

هادی رضایی سرپرست کاروان اعزامی به این بازی ها می گوید: تا امروز هیچ صحبتی مبنی بر تأخیر در برگزاری بازی ها مطرح نبوده است.

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک در مصاحبه با خبرنگاران گفت: با وجود صحبت های زیادی که در خصوص تأخیر در برگزاری بازی های المپیک شنیده می گردد، هیچ صحبتی در خصوص این اقدام برای بازی های پارالمپیک شنیده نشده است.

وی ادامه داد: کمیته بین المللی پارالمپیک تا امروز نه تنها واکنشی در این زمینه و برای تأخیر احتمالی در برگزاری پارالمپیک 2020 نداشته بلکه تمام کارها طبق روال قبل و تاریخ هایی که پیش از این مقرر شده بود، در حال اجرا است. در چند روز گذشته ما اقدامات مربوط به تیم ملی والیبال نشسته و کلاس بندی اعضای این تیم را انجام دادیم.

سرپرست کاروان اعزامی به بازی های پارالمپیک در عین حال تأکید کرد: آنچه مسلم است از آنجایی که بازی های پارالمپیک بعد از المپیک برگزار می گردد، هرگونه تصمیم گیری در خصوص المپیک می تواند بازی های ما را هم تحت الشعاع قرار دهد اما باز هم تأکید می کنم کمیته بین المللی پارالمپیک تا امروز کوچک ترین واکنشی در رابطه با لغو برگزاری پارالمپیک توکیو در موعد مقرر نداشته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1023

به "تصمیمی مبنی بر تأخیر در برگزاری پارالمپیک 2020 گرفته نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیمی مبنی بر تأخیر در برگزاری پارالمپیک 2020 گرفته نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید