تعویق المپیک اجتناب ناپذیر بود، زندگی انسان با ارزش ترین چیز است

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، به گزارش خبرنگاران، ساجید ساجیداف در مورد اتفاقات اخیر و لغو تمامی مسابقات کشتی در نقاط مختلف دنیا گفت: تعویق المپیک اجتناب ناپذیر بود، چراکه حفظ سلامتی مردم در اولویت قرار گرفته است و زندگی انسان ها با ارزش ترین چیز است.

تعویق المپیک اجتناب ناپذیر بود، زندگی انسان با ارزش ترین چیز است

وی ادامه داد: اکنون وظیفه ما این است که افراد مبتلا شده به این ویروس را نجات دهیم و از خانواده های خود در برابر این ویروس محافظت کنیم.

دارنده 2 مدال طلای کشتی آزاد دنیا گفت: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا در روسیه، تمامی مسابقات لغو شده است، ورزشکاران ما از این موضوع ناراحت هستند، اما شرایط را نیز کاملا درک می نمایند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیش از یکسال تا برگزاری رقابت های المپیک وقت داریم و رقابت های قهرمانی روسیه نیز به تعویق افتاده است. تمامی کشتی گیران شانس حضور در بازیهای المپیک را خواهند داشت و رقابتهای آینده نفرات منتخب ما برای حضور در المپیک را معین خواهد نمود.

دارنده مدال برنز المپیک توضیح داد: با توجه به اینکه تمامی سالن های ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته شده و کشتی گیران نمی توانند تمرینات خود را ادامه دهند به آن ها توصیه نموده ایم به هر نحو ممکن آمادگی خود را حفظ کنید، در خانه بمانید و در اجتماعات شرکت نکنید، بهداشت فردی و نکات ایمنی را رعایت کنید و به توصیه پزشکان در این مورد گوش دهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1085

به "تعویق المپیک اجتناب ناپذیر بود، زندگی انسان با ارزش ترین چیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق المپیک اجتناب ناپذیر بود، زندگی انسان با ارزش ترین چیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید