تمجید AFC از خلیل زاده و دیوار پرسپولیس، آمار نزدیک یحیی به ژاوی

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، به گزارش خبرنگاران، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتها مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره تا ملاقات فینال این مسابقات، آمار مربوط به این رقابت ها را منتشر کرد.

تمجید AFC از خلیل زاده و دیوار پرسپولیس، آمار نزدیک یحیی به ژاوی

در بین آمار منتشر شده نام باشگاه پرسپولیس و تعدادی از بازیکنان این تیم که عملکرد چشمگیری داشته اند، دیده می گردد.

شجاع خلیل زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس یکی از نفراتی است که سایت AFC با آمار و ارقام، از وی تمجید نموده است:

مثل همواره شجاع خلیل زاده آمار تاثیرگذاری را در خط دفاعی پرسپولیس در راه رسیدن به فینال داشت؛ با کسب عنوان بهترین مدافع که با لمس توپ و پاس های پیروز به دست آمد.

کنفدراسیون آسیا در این بخش به تعداد تکل های پیروز و گل سه امتیازی خلیل زاده به التعاون و همچنین گل به النصر از روی نقطه پنالتی اشاره نموده است.

آمار خلیل زاده در این رقابت ها به این توضیح است:

840 دقیقه بازی

727 لمس توپ

476 پاس سالم

51 پیروزیت در نبرد رو در رو

14 تکل پیروز

یک گل

آمار یحیی نزدیک به آمار ژاوی

در بخش مالکیت توپ، بهترین آمار مربوط به تیم السد قطر با راهنمایی ژاوی هرناندز است که عدد 58.6 درصد را ثبت نموده است. بعد از السد، بهترین آمار به پرسپولیس با راهنمایی یحیی گل محمدی رسیده است آن هم با مالکیت با 56.2 درصدی. پرسپولیس پیروز شد در مرحله یک هشتم نهایی تیم السد را با تک گل عیسی آل کثیر حذف کند.

حامد لک بعد از دروازه بان النصر

برند جونز دروازه بان تیم النصر عربستان با 25 بار مهار توپ و ثبت چهار کلین شیت به عنوان بهترین دروازه بان انتخاب شده است؛ در حالی که حامد لک دروازه بان پرسپولیس آمار کلین شیت بهتری نسبت به جونز دارد.

خط دفاعی یا دیوار پرسپولیس

سایت AFC همچنین از خط دفاعی پرسپولیس تمجید کرد و نوشت: در حالی که آمار جونز دروازه بان النصر تاثیرگذار است اما از زمانی که پرسپولیس به قطر رسید، هیچ چیز نمی تواند با خط دفاعی این تیم مطابقت داشته باشد چرا که پرسپولیس در جریان بازی هیچ گلی دریافت نکرد. فقط دو گل از روی نقطه پنالتی توسط المعز علی بازیکن الدحیل و حمدالله عبدالرزاق مهاجم النصر وارد دروازه پرسپولیس شد. پرسپولیس قبل از تعطیلی لیگ قهرمانان آسیا و در دو بازی، چهار گل خورده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1422

به "تمجید AFC از خلیل زاده و دیوار پرسپولیس، آمار نزدیک یحیی به ژاوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید AFC از خلیل زاده و دیوار پرسپولیس، آمار نزدیک یحیی به ژاوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید