توقیف کامیون حامل چهار میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در سمنان

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، ماموران انتظامی استان سمنان یک دستگاه کامیون که از مرکز کشور به سمت استانهای شرقی در حرکت بود را متوقف کردند.

توقیف کامیون حامل چهار میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در سمنان

به گزارش خبرنگاران سمنان؛سرهنگ محمداسماعیل حداد روز آدینه به رسانه ها گفت: با اقدامات و پایش محورهای مواصلاتی توسط مأموران عملیاتی پلیس امنیت مالی استان، یک محموله کالای قاچاق به ارزشی بالغ بر 4 میلیارد ریال کشف شد.

وی اضافه کرد ماموران یک دستگاه کامیون که از مرکز کشور به سمت استانهای شرقی در حرکت بود را متوقف کردند و در بازرسی از آن 430 هزار قلم انواع دارو و لوازم آرایشی، بیش از 30 دستگاه انواع لوازم خانگی برقی و الکترونیکی خارجی که به صورت قاچاق حمل می شد را کشف کردند.

این مقام انتظامی استان سمنان قاچاق کالا در انواع مختلف را آسیبی جدی به اقتصاد جامعه دانست و از همه مردم خواست هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام نمایند.

رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان نیز گفت: برای تحقق چشم انداز نظم و امنیت عمومی در حوزه ماموریتی خود، ارتقاء سطح رضایتمندی مردم و افزایش احساس امنیت شهروندان، استفاده صحیح از تمام توان و امکانات را با جدیت در دستور کار قرار داده ایم.

سرهنگ حسن رستمیان از پیش بینی تدابیر و برنامه ریزی هدفمند پلیس پیشگیری برای تحقق اهداف مشخص شده در امسال در تامین نظم و امنیت عمومی به ویژه در حوزه کلانتری و پاسگاه های انتظامی اطلاع داد.

وی استفاده صحیح از تمام توان و امکانات برای رسیدن به اهداف سازمان ارتقاء سطح رضایتمندی مردم و افزایش احساس امنیت شهروندان را مهمترین فلسفه اولویت بندی مأموریت ها در حوزه پلیس پیشگیری عنوان نمود.

رستمیان با تاکید بر آنالیز و واکاوی عملکرد یگان های انتظامی در سال 99 در حوزه ماموریتی پلیس پیشگیری اضافه کرد: برای تحقق چشم انداز این پلیس در نظم و امنیت عمومی کیفیت و کمیت برنامه ها در سال گذشته و نقاط قوت و ضعف، نواقص و معایب آنها با جدیت در دستور کار خود نهاده شد.

وی اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی مناسب، همکاری همه یگانها همچنین جلب مشارکت سازمان های دولتی و غیردولتی و اقشار مختلف مردم، در سال جدید امنیت استان ارتقا یابد و رضایت مردم را بیش از پیش جلب گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1776

به "توقیف کامیون حامل چهار میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف کامیون حامل چهار میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید