تیم والیبال مازندران قهرمان کشور شد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، تیم مازندران به عنوان قهرمانی مسابقات والیبال کشور دست یافت.

تیم والیبال مازندران قهرمان کشور شد

مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی جوانان زیر 20 سال پسر کشور سال 1401 که از روز چهارشنبه 19 مرداد به میزبانی شهرکرد شروع شده بود، امروز (یکشنبه 23 مرداد) با قهرمانی مازندران به خاتمه رسید.

در ملاقات نهایی این مسابقات تیم های مازندران و البرز به مصاف یکدیگر رفتند و مازنی ها سه بر دو به پیروزی رسیدند و عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

تیم البرز که در ست های سوم و چهارم 25 بر 18 و 25 بر 20 به پیروزی رسیده بود در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیاز های 26 بر 24، 25 بر 20 و 15 بر 12 نتیجه را به حریف واگذار و به مقام نایب قهرمانی اکتفا کرد.

در مسابقه رده بندی نیز تیم تهران سه بر صفر و با امتیاز های 25 بر 22، 25 بر 20 و 25 بر 19 گلستان از پیش رو برداشت و با کسب مدال برنز به کار خود در این مسابقات خاتمه داد.

امید فولادی وندا، میثم پارسه داوران اول و دوم ملاقات نهایی، محمدرضا عزیزیان و محمدجواد زمانی داوران اول و دوم ملاقات رده بندی بودند. یونس حسن زاده و حسین پورکاشیان نیز نمایندگان سازمان لیگ و ناظر فنی در مسابقات قهرمانی کشور جوانان پسر بودند.

مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی کشور رده سنی جوانان زیر 20 سال کشور با حضور 32 تیم از هشتم تا یازدهم مرداد در چهار منطقه و به میزبانی شهرکرد (دو منطقه)، باغ شهر تفت و یاسوج شروع پیگیری شد.

در خاتمه مرحله مقدماتی تیم های قزوین و آذربایجان غربی از منطقه یک، البرز و تهران از منطقه دو، گلستان و فارس از منطقه سوم و مازندران و خراسان رضوی از منطقه چهارم به مرحله نهایی صعود کردند.

رده بندی نهایی چهار تیم برتر مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور به قرار زیر است:

مازندران

البرز

تهران

گلستان

خبرنگاران ورزشی توپ و تور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2303

به "تیم والیبال مازندران قهرمان کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم والیبال مازندران قهرمان کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید