جزئیات بیماری و بیهوش شدن کارگر چینی یک کشتی تجاری در ماهشهر

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، فرماندار ماهشهر در مورد بیهوش شدن کارگر چینی خدمه یک کشتی تجاری پس از پهلو دریافت کشتی در بندر امام(ره) توضیحاتی ارائه داد.

جزئیات بیماری و بیهوش شدن کارگر چینی یک کشتی تجاری در ماهشهر

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، محسن بیرانوند فرماندار ماهشهر در استان خوزستان در مورد بیهوش شدن کارگر چینی یک کشتی تجاری که در بندر امام خمینی(ره) پهلو گرفته است، اظهار کرد: روز گذشته 13 بهمن ماه فشارخون یکی از خدمه این کشتی تجاری افت کرد و بیهوش شد. پس از اطلاع رسانی این موضوع به مرکز بهداشت و درمان ماهشهر، اکیپ بهداشتی به منظور آنالیز شرایط این کارگر چینی از نظر ابتلا به کروناویروس، در کشتی حضور یافتند.

وی اضافه کرد: پس از معاینه و اطمینان از عدم ابتلای این کارگر چینی به کرونا، وی سریعا به مراکز درمانی ماهشهر انتقال یافت.

بیرانوند گفت: پس از انجام اقدامات درمانی، این کارگر چینی پس از مرخص شدن از مرکز درمانی مجددا به کشتی بازگردانده شد اما وی دوباره به دلیل آمپول هایی که تزریق شده بود، دچار سرگیجه شد. با وجود این، وی اکنون مشکل خاصی ندارد.

وی ادامه داد: طبق آنالیز های صورت گرفته، این کارگر چینی مبتلا به کرونا نبوده و نگرانی در مورد مشکوک بودن ابتلای وی به این ویروس وجود ندارد.

فرماندار ماهشهر بیان نمود: قبل از پهلو دریافت کشتی ها در بندر، اکیپ های بهداشت و درمان خدمه آنها را آنالیز می نمایند و پس از اطمینان از عدم ابتلا به کروناویروس، اجازه پهلو دریافت به کشتی ها داده می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 856

به "جزئیات بیماری و بیهوش شدن کارگر چینی یک کشتی تجاری در ماهشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات بیماری و بیهوش شدن کارگر چینی یک کشتی تجاری در ماهشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید