ساختمان 3 طبقه در حصارک کرج با خاک یکسان شد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرنگاران: در پی انفجار گاز شهری در یکی از خانه های مسکونی خیابان کاوه واقع در حصارک بالا خانه 3 طبقه با خاک یکسان شد و حجم زیادی از آهن, گچ, سیمان و لوازم منزل را بر سر ساکنان آوار کرد.

ساختمان 3 طبقه در حصارک کرج با خاک یکسان شد

جهت دریافت خدمات نقشه ساخت آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از کرج،به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج, امیر رنجی مدیر روابط عمومی آتش نشانی کرج اظهار کرد: به دنبال تماس تلفنی شهفرایندان مقارن با ساعت 12 و 34 دقیقه ظهر امروز با ستاد فرماندهی آتش نشانی کرج عظیم، در جریان یک فقره انفجار گاز شهری و در پی آن ریزش و ویرانی خانه سه طبقه قرار گرفتیم که متاسفانه چهار شهفرایند را زیر تلی از خاک و آوار محبوس کرد و جان و مال آنها را در معرض تهدید و خطر قرار داد.

وی اضافه نمود: متاسفانه ملک مذکور کاملا تخریب شده و به شکل ویرانه درآمده است.

رنجی با تاکید بر اینکه نیروهای ایستگاه 106 دقایقی بعد از وقوع حادثه در محل حضور یافتند، توضیح داد: خوشبختانه با حضور به موقع اکیپ های عملیاتی 2 تن از 4 شهفرایند گرفتار زیر آوار در لحظات اولیه حادثه نجات یافتند و برای انجام مداوای بیشتر تحویل عوامل اورژانس و روانه مراکز درمانی شدند.

مدیر مرکز اخبار آتش نشانی کرج از اعزام 3 اکیپ ویژه امداد و نجات به کوچه مهر، خیابان کاوه، حصارک بالا (محل وقوع حادثه) اطلاع داد و اضافه نمود: هم اکنون آتش نشانان با استفاده از تجهیزات و ادوات ویژه آواربرداری و شمعک گذاری در حال اجرا عملیات امداد و نجات هستند و کوشش ویژه ای برای نجات 2 شهفرایند گرفتار زیر آوار برقرار است.

رنجی اظهار کرد: البته گرفتار ماندن 2 شهفرایند دیگر زیر آوار و خاک احتمالِ ساکنان منازل اطراف است و هنوز به صورت قطعی از وجود آنان در داخل منزل هنگام ریزش آوار اطمینان حاصل نشده است.

به گفته وی، علاوه بر اکیپ های امداد و نجات، معاون عملیاتی و همچنین مسئولان حراست و بازرسی سازمان بر فرایند بیرون کشیدن حادثه دیدگان از زیر آوار نظارت دارند و عملیات آواربرداری با سرعت در حال اجرا است.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1068

به "ساختمان 3 طبقه در حصارک کرج با خاک یکسان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختمان 3 طبقه در حصارک کرج با خاک یکسان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید