خبرنگاران رییس هیات فوتبال قم برکنار شد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، قم - خبرنگاران - مجمع فوق العاده هیات فوتبال استان قم روز یکشنبه 28 اردیبهشت ماه جاری در حضور سرپرست فدراسیون فوتبال رای به برکناری کریم بهرامی رییس این هیات داد.

خبرنگاران رییس هیات فوتبال قم برکنار شد

در مجمع فوق العاده هیات فوتبال استان قم، کریم بهرامی با رای اکثریت اعضا یعنی تعداد 10 رای مخالف از 14 رای مجمع از مسئولیت خود برکنار شد، درحالی که برکناری یک رییس هیات با تشکیل مجمع فوق العاده اتفاقی نادر در ورزش قم است، چیزی که مخالفان بهرامی مدت ها منتظر آن بودند و فدراسیون فوتبال زیر بار آن نمی رفت.

حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال نیز در مجمع امروز حاضر بود اما کریم بهرامی به مجمع نیامد و مدیرکل ورزش و جوانان قم نیز در این مجمع حاضر نشد و بدین ترتیب برخلاف سایر مجامع هیات های ورزشی که همیشه در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان تشکیل می شد، این مجمع به جای اداره کل ورزش و جوانان در دانشگاه پردیس فارابی قم تشکیل شد.

10 نفری که در این مجمع حضور داشتند دلایل خود را برای رای به برکناری بهرامی تشریح کردند و در انتها مقرر شد مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ظرف مدت یک هفته نسبت به معرفی یک نفر برای سرپرستی سه ماهه این هیات ورزشی به فدراسیون فوتبال اقدام کند.

خبرنگار خبرنگاران موضوع عدم حضور رییس هیات فوتبال قم در این مجمع را از دبیر هیات فوتبال استان قم پیگیر شد و علی احمدی راجع به آن توضیح داد: برگزاری این مجمع ازنظر شکلی ایراد دارد و ما قبلا هم موضوع را به فدراسیون فوتبال گفته بودیم و نباید این مجمع تشکیل می شد.

دبیر هیات فوتبال استان قم راجع به اینکه کدام نهاد نظارتی باید به اعتراض هیات فوتبال راجع به تشکیل این مجمع رسیدگی کند، توضیح داد: طبعا ما این اعتراض را به اداره کل ورزش و جوانان داریم و این اداره کل باید آن را پیگیری کند. ر.ج/

منبع: ایرنا
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1185

به "خبرنگاران رییس هیات فوتبال قم برکنار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس هیات فوتبال قم برکنار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید