خبرنگاران مراسم روز فرهنگی ایران در بوسنی با مشارکت شهرداری قزوین برگزار می شود

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، قزوین - خبرنگاران - رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: مراسم روز فرهنگی ایران در بوسنی و هرزگوین با مشارکت این سازمان به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

خبرنگاران مراسم روز فرهنگی ایران در بوسنی با مشارکت شهرداری قزوین برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران،محمد درافشانی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: این مراسم با مشارکت رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور بوسنی و هرزگوین، سازمان فرهنگی ورزشی، اجتماعی و ورزشی و سازمان زیبا سازی شهرداری قزوین، در نهم ماه فوریه مقارن با 22 بهمن ماه برای ایرانیان مقیم و دیگر ملیت های علاقه مند به فرهنگ و هنر ایران اسلامی از شهر سارایوو پخش خواهد شد.

این مسوول اظهار کرد: در این ویژه برنامه علاوه بر سخنرانی سفیر جمهوری اسلامی ایران و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، گروه موسیقی فرهنگ به سرپرستی محمد حسین یزدی قطعاتی از موسیقی را اجرا خواهند کرد.

درافشانی افزود: روزهای فرهنگی ایران به طور مستقیم از طریق صفحات مجازی نمایندگی فرهنگی کشورمان در بوسنی و هرزگوین پخش می شود.

وی گفت: بدون شک برگزاری چنین برنامه هایی در تحکیم و تقویت روابط محبت آمیز 2 کشور ایران و بوسنی و هرزگوین نقش بسزایی دارد.

بوسنی و هرزگوین به پایتحتی سارایوو کشوری با اکثریت مسلمان در شرق اروپا است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1672

به "خبرنگاران مراسم روز فرهنگی ایران در بوسنی با مشارکت شهرداری قزوین برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مراسم روز فرهنگی ایران در بوسنی با مشارکت شهرداری قزوین برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید