خبرنگاران هلال احمر در مبادی ورودی خوزستان بیماریابی می نماید

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، اهواز-خبرنگاران- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: هلال احمر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز در بحث شیوع ویروس کرونا با استقرار در مبادی ورودی استان بیماریابی می نماید.

خبرنگاران هلال احمر در مبادی ورودی خوزستان بیماریابی می نماید

علی خدادادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اعلام کرد: هلال احمر به عنوان مشخص وزارت بهداشت در بحث کرونا بعد از شیوع این ویروس در کشور همگام با نیروهای بهداشت و درمان در حوزه های مختلف امداد و نجات، درمان و آموزش اقدام به برنامه ریزی لازم در بخش های مختلف نموده است.

وی گفت: هلال احمر در 71 پست غربالگری ویروس کرونا در سطح استان خوزستان آموزش های بهداشتی و خود مراقبتی به مردم ارائه می نماید.

خدادادی اضافه نمود: هلال احمر کوشش دارد با آموزش های فراگیر در زمینه کاهش خطرپذیری، اطلاع رسانی به مردم برای ماندن در خانه و آموزش های لازم برای جلوگیری از انتشار این ویروس ورود و همکاری کند.

وی ادامه داد: آموزش می تواند تاثیر زیادی در فراهم کردن شرایط برای همکاری مردم در جلوگیری از انتشار این ویروس داشته باشد.

جمعیت هلال احمر خوزستان در کنار همکاری با دانشگاه علوم پزشکی اهواز در بحث ویروس کرونا در بخش های مختلف، یک بیمارستان یکصد تخت خوابه در اهواز (بیمارستان آیت اله طالقانی سابق) را نیز برای بستری بیماران مبتلا به این ویروس اختصاص داده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1053

به "خبرنگاران هلال احمر در مبادی ورودی خوزستان بیماریابی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هلال احمر در مبادی ورودی خوزستان بیماریابی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید