خبرنگاران کومان: بارسلونا دیگر گزینه قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نیست

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، تهران- خبرنگاران- سرمربی باشگاه بارسلونا می گوید که لیونل مسی از زمان تلاش برای ترک نیوکمپ تا به امروز در بهترین فرم خود نبوده است و اینکه باشگاه بارسلونا دیگر جزو گزینه های محتمل قهرمانی در لیگ قهرمانان محسوب نمی شود.

خبرنگاران کومان: بارسلونا دیگر گزینه قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نیست

به گزارش خبرنگاران، مسی 33 ساله پس از توافق با بارسلونا برای ماندن در این تیم دست کم تا پایان قرارداد کنونی اش که در ژوئن 2021 به اتمام می رسد، در جریان چهار دیدار در فصل جاری تنها یک گل به ثمر رسانده و آن هم از روی نقطه پنالتی برابر ویارئال بوده است.

مرد آرژانتینی در جریان شکست بارسا برابر ختافه برای سومین بازی متوالی پیروز به گلزنی نشد و حالا رونالد کومان با حمایت از کاپیتان تیمش، نسبت به گلزنی وی در دیدار برابر فرنتس واروش و رئال مادرید ابراز امیدواری کرد.

مرد هلندی در آستانه دیدار بارسا برابر تیم مجارستانی در لیگ قهرمانان گفت: شاید در شرایط کنونی، عملکرد مسی باید بهتر می بود اما در هرحال او راضی است، به سختی تلاش می کند و می خواهد کاپیتان تیم باشد. کوچک ترین گلایه ای ندارم. البته او کمی بدشانسی هم آورده است؛ او در دیدار برابر ختافه تیرک را هدف گرفت.

وی اضافه کرد: در مورد عملکرد وی هیچ شکی ندارم و در بازی های آینده شاهد بهترین مسی خواهیم بود؛ اطمینان دارم.

بدنبال شکست هشت بر 2 بارسا برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا در ماه آگوست، مسی به بارشگاه گفت که قصد دارد از این تیم جدا شود اما پس از ختم غائله، حالا آبی اناری ها با امیدهای تازه دوباره به این تورنمنت معتبر بازخواهند گشت.

باوجود اینکه در سه سال اخیر کاتالان ها به دست آ.اس رم، لیورپول و بایرن از ادامه لیگ قهرمانان محروم شده اند، کومان می گوید که به خاطر این اتفاقات، دیگر بارسلونا گزینه محتمل قهرمانی در این تورنمنت محسوب نمی شود.

وی در این باره گفت: نمی توانم در مورد اینکه در فصول اخیر چه اتفاقی رخ داده است، شرحی بدهم چون در این تیم حضور نداشتم اما اگر در این فصل هم ناکام بمانیم، می توانم دلیل آن را برای شما شرح دهم.

کومان تاکید کرد: اما با توجه به آنچه در چند فصل اخیر رخ داده، می توانم بگویم که ما دیگر گزینه محتمل قهرمانی نیستیم. ما یکی از تیم هایی هستیم که می توانیم به مراحل بالا صعود کنیم اما گزینه قهرمانی نیستیم.

بارسا در گروه هفتم علاوه بر فرنتس واروش با تیم های دینامو کی اف و یوونتوس هم قرعه شده است. بارسا در ادامه به لالیگا بازگشته و شنبه در نخستین ال کلاسیکو فصل در خانه پذیرای رئال مادرید خواهد بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1448

به "خبرنگاران کومان: بارسلونا دیگر گزینه قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کومان: بارسلونا دیگر گزینه قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید