خبرنگاران 50 تیم بازرسی بر بازار شب یلدا در قزوین نظارت می نمایند

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، قزوین - خبرنگاران - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در طرح نظارتی شب یلدا 50 تیم بازرسی و بیش از 200 بازرس افتخاری بر بازار و مراکز عرضه نظارت می نمایند.

خبرنگاران 50 تیم بازرسی بر بازار شب یلدا در قزوین نظارت می نمایند

عزیزالله افضلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در استان قزوین، اضافه نمود: با توجه به در پیش بودن شب یلدا و شلوغی بازار آجیل، میوه، شیرینی و سایر مایحتاج این شب، طرح ویژه نظارتی برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان اجرا شده و تا انتها این ماه ادامه دارد.

افضلی اضافه نمود: با توجه به اهمیت موضوع و جهت افزایش رضایت شهروندان به شکایات دریافتی در این حوزه با همکاری تعزیرات حکومتی در اسرع وقت رسیدگی می گردد و با هرگونه تخلف به جد برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان از کسبه خواست تا حقوق مصرف کنندگان و انصاف را رعایت کنند و شهروندان نیز در صورت روبرو با هرگونه تخلف موارد را به شماره تلفن 124 اعلام کنند.

افضلی همچنین با اشاره به مصوبه ستاد مقابله با کرونا برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گفت: با توجه به شرایط نارنجی استان از نظر شیوع کرونا فعالیت اصناف و مشاغل به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و نظارت اتحادیه های مربوط منوط شده است در غیر این صورت بازرسان و ضابطان بهداشتی و مراقبتی برای اخطار کتبی و پلمب واحد صنفی متخلف اقدام خواهند کرد.

استان قزوین 32 هزار واحد صنفی و 42 اتحادیه دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1576

به "خبرنگاران 50 تیم بازرسی بر بازار شب یلدا در قزوین نظارت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 50 تیم بازرسی بر بازار شب یلدا در قزوین نظارت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید