تور ارزان استانبول: خرید آپارتمان در استانبول برای ایرانی ها چقدر تمام می گردد؟

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرنگاران- خرید آپارتمان در استانبول همزمان با رشد تورم ترکیه طی سال های اخیر بخشی از هواداران خود را از دست داده است. با این تبلیغات زیادی برای خرید خانه در استانبول انجام می گردد و اطلاعات گوگل نشان می دهد ایرانی ها هنوز پیگیر چند و، چون خرید آپارتمان در این شهر هستند. آنالیز های خبرنگاران نشان می دهد کف قیمت خانه در استانبول از 70 هزار یورو آغاز می گردد که الان معادل دو میلیارد و 400 میلیون تومان است. در طرف مقابل خرید خانه در استانبول برای واحد های لوکس می تواند بیشتر از 15 میلیارد تومان هزینه داشته باشد.

تور ارزان استانبول: خرید آپارتمان در استانبول برای ایرانی ها چقدر تمام می گردد؟

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

به گزارش خبرنگاران، هزینه خرید خانه در استانبول دست کم 70 هزار یورو یعنی دو میلیارد و 400 میلیون تومان است. آپارتمان 70 متری در منطقه آوجیلار استانبول با این قیمت فروخته می گردد و یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه ها برای خرید خانه در استانبول به شمار می رود. این واحد فقط یک اتاق خواب دارد. در منطقه باشاک شهیر این شهر می گردد آپارتمان 100 متری با دو اتاق خواب را 90 هزار یورو یعنی سه میلیارد و 60 میلیون تومان خرید. در همین رنج قیمت گزینه های زیادی برای خرید خانه در استانبول دیده می گردد. واحد 70 متری در استانبول را 81 هزار یورو یعنی دو میلیارد و 754 میلیون تومان می فروشند که دوتا اتاق خواب و پارکینگ دارد، در محیط آپارتمان استخر دیده می گردد و منظره دریا جزو امکانات آن به شمار می رود. واحدی 61 متری در دمیرتاش استانبول نیز با همین قیمت فروخته می گردد. بین آگهی های مربوط به فروش خانه در استانبول با گزینه ای 47 متری روبرو می شویم، که در منطقه آوسالار واقع شده و برای خرید آن باید تقریبا سه میلیارد تومان کنار گذاشت. با سه میلیارد و 400 میلیون تومان می گردد سراغ خرید آپارتمان 55 متری در استانبول رفت که در منطقه کستل آلانیا واقع شده و دارای یک اتاق خواب است.

خرید آپارتمان در استانبول برای واحد های لوکس گاهی بیشتر از 15 میلیارد تومان هزینه دارد. مثل آپارتمان 95 متری که سه تا اتاق خواب دارد، در منطقه کادیکوی این شهر واقع شده و قیمت آن 463 هزار یورو یعنی 15 میلیارد و 740 میلیون تومان برآورد می گردد. در منطقه لونت استانبول آپارتمان 64 متری را 430 هزار یورو یعنی 14 میلیارد و 620 میلیون تومان می فروشند که دارای یک اتاق خواب است. در منطقه بویوک چکمجه استانبول آپارتمان 163 متری با سه اتاق خواب را 277 هزار یورو می فروشند. این رقم همین حالا معادل 9.5 میلیارد تومان محاسبه می گردد. در منطقه مال تپه استانبول نیز آپارتمان 77 متری با دو اتاق خواب را 209 هزار یورو می فروشند که به پول خودمان معادل هفت میلیارد و 106 میلیون تومان محاسبه می گردد. با 150 هزار یورو امکان خرید آپارتمان 67 متری در باغچه شهیر استانبول وجود دارد که ارزش این خانه معادل پنج میلیارد و 100 میلیون تومان است و در آن یک اتاق خواب واقع شده است.

هزینه خرید آپارتمان در استانبول برای ایرانی ها

منطقه

متراژ

تعداد اتاق

قیمت

کادیکوی

95 متر

سه اتاق

15 میلیارد و 740 میلیون تومان

لونت

64 متر

یک اتاق

14 میلیارد و 620 میلیون تومان

بویوک چکمجه

163 متر

سه اتاق

9.5 میلیارد تومان

مال تپه

77 متر

دو اتاق

هفت میلیارد و 106 میلیون تومان

باغچه شهیر

67 متر

یک اتاق

پنج میلیارد و 100 میلیون تومان

کستل آلانیا

55 متر

یک اتاق

سه میلیارد و 400 میلیون تومان

آوسالار

47 متر

یک اتاق

سه میلیارد تومان

دمیرتاش

61 متر

یک اتاق

دو میلیارد و 754 میلیون تومان

باشاک شهیر

100 متر

دو اتاق

سه میلیارد و 60 میلیون

آویجلار

70 متر

یک اتاق

دو میلیارد و 400 میلیون تومان

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2264

به "تور ارزان استانبول: خرید آپارتمان در استانبول برای ایرانی ها چقدر تمام می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استانبول: خرید آپارتمان در استانبول برای ایرانی ها چقدر تمام می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید