خلبان ها در طول مدت پرواز چه غذایی میخورند؟

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، بسیاری از افراد علاقه دارند تا از کابین خلبان ها بازدید نمایند و از رازهای داخل کابین و غذاهای خلبان ها با خبر شوند. از دیرباز انسان ها به پرواز علاقه مند بودند، در آسمان ها بودن رویایی بود که با ورود هواپیماهای مسافربری به این شکل امروزی، به رویای انسان ها رنگ واقعیت بخشید. ایجاد یک هواپیما حاصل زحمات چندین ساله افرادی است که متخصص و مهندس مکانیک پرواز هستند و سال ها برنامه ریزی برای آنها انجام می گردد تا شما یک پرواز آسوده را تجربه کنید.

خلبان ها در طول مدت پرواز چه غذایی میخورند؟

کاکپیت یا همان کابین خلبان را می توان در هنگام پرواز هیجان انگیز ترین و البته امنیتی ترین بخش پرواز دانست و ورود به این بخش و یا بازدید از آن برای مسافران ممنوع می باشد. احتمالاً شنیده اید که غذای خلبان و یاری خلبان با هم فرق دارد تا در صورت ناسازگاری و مسمومیت فقط برای یک نفر از آنها اتفاق بیفتد. در اینجا برای علاقه مندان به صنعت هوانوردی و مسافرین عزیز درباره نوع غذاهای خلبان ها اطلاعاتی را به شما ارائه میکنیم.

بلیط هواپیما

برای سفر به هر شهری برترین و سریع ترین راه ممکن خرید بلیط هواپیما است تا شما به راحتی به مقصد خود سفر کنید. از پر رفت و آمد ترین جهتهای پروازی در ایران می توان به تهران-مشهد، تهران-کیش و تهران- استانبول اشاره نمود. بهتر است که به خرید آنلاین پرواز عادت کنید، در واقع دوران اینکه به یک آژانس مسافرتی تماس بگیرید و درخواست رزرو بلیط هواپیما در یک جهت را داشته باشید به سر آمده است.

خلبان ها چه غذایی می خورند؟

وعده غذایی که شما در طول پرواز دریافت می کنید با آن چیزی که به خلبان و یاری خلبان می دهند کاملاً فرق دارد. غذاهایی که به آنها داده می گردد غذاهایی است که از حساسیت ها غذایی و یا مسمومیت حین پرواز خودداری کند. این غذاها درست است که در هلدینگ ها غذایی فراوری می شوند ولی قبل از آنکه به پرواز برسند آزمایشاتی بر روی آنها صورت می گیرد تا از سلامت آنها مطمئن شوند.

اگر برای شما سوال شده است که آیا خلبان ها می توانند غذای خود را وارد هواپیما نمایند و از آن استفاده نمایند؟ باید به شما بگوییم این کار را بعضی از خلبان ها انجام می دهند ولی خلاف قوانین و مقررات بیشتر شرکت های هواپیمایی است چون در این صورت هیچ گونه نظارتی بر غذاها انجام نمی گردد و احتمال مسمویت حین پرواز وجود دارد.

در بعضی شرکت های هواپیمایی مثل رایان ایر هیچ وقت غذای پخته شده به خلبان و یاری خلبان داده نمی گردد و یاری خلبان ها نیز آموزش دیده شده اند تا هواپیما را به نزدیک ترین فرودگاه منتقل نمایند. بعلاوه در همه ایرلاین ها برای شام وعده سبک به آنها داده می گردد تا از خواب آلودگی جلوگیری نمایند. امیدواریم مطالبی که عنوان شد برای شما مفید بوده باشد.

3 اشتباه رایج مسافران در سفر به استانبول

منبع: تریپ
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2295

به "خلبان ها در طول مدت پرواز چه غذایی میخورند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلبان ها در طول مدت پرواز چه غذایی میخورند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید