درباره آینده تبریزی: پیشنهاد خارجی نرسد، می ماند خط حمله ای که استقلال را مأیوس می نماید

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، آینده تبریزی مبهم است اما نزدیکان او معتقدند این مهاجم در استقلال می ماند و فصل را با این تیم به خاتمه می رساند. تبریزی تنها در صورتی از استقلال جدا می گردد که پیشنهاد خارجی دریافت کند.

درباره آینده تبریزی: پیشنهاد خارجی نرسد، می ماند خط حمله ای که استقلال را مأیوس می نماید

آینده مبهم تبریزی

در روزهای سرانجامی نقل و انتقالات تابستانی، مرتضی تبریزی که فصل را با ذوب آهن شروع نموده بود، پیراهن استقلال را پوشید تا در خط حمله این تیم بازی کند. تبریزی در ابتدا مورد توجه شفر نهاده شد و حتی در نخستین دیداری که برای استقلال انجام داد، مقابل تراکتورسازی یک گل زیبا نیز به ثمر رساند. همزمان با افت استقلال، افت تبریزی نیز شروع شد. آمار مرتضی تبریزی نشان می دهد او بعد از گلی که در بازی برگشت مقابل السد وارد دروازه حریف قطری کرد، دیگر در گگرددن دروازه حریفان ناکام ماند تا امروز که به یک نیمکت نشین در استقلال تبدیل شده است.

تبریزی که با اما و اگرهای فراوان پیراهن استقلال را پوشید و این باشگاه مبلغ بالایی را صرف دریافت رضایت نامه او کرد، در 2 بازی سرانجامی حتی فرصت یک دقیقه بازی در ترکیب این تیم را به دست نیاورده است. تبریزی ابتدا برای بازی مقابل استقلال خوزستان در فهرست 18 نفره قرار نگرفت و همراه سایر بازیکنان به اهواز نرفت. مهاجم استقلال برای بازی مقابل نفت آبادان در فهرست نهاده شد اما 90 دقیقه روی نیمکت نشست تا شاهد گلزنی روح الله باقری و طارق همام در پست خودش باشد.

مرتضی تبریزی این فصل 8 بار در لیگ برتر پیراهن استقلال را پوشیده، 689 دقیقه در زمین بوده و فقط یک گل به ثمر رسانده. گلی که وارد دروازه محسن فروزان شد. مهاجم 27 ساله استقلال، در لیگ قهرمانان آسیا هم 2 بار در ترکیب استقلال نهاده شد، 180 دقیقه بازی کرد و یک گل مقابل السد به ثمر رساند. آمار کلی تبریزی، انجام 10 بازی، 869 دقیقه حضور در زمین و 2 گل زده است. یعنی به طور میانگین، هر 5 بازی یا 435 دقیقه یک گل که نمی تواند آمار درخشانی برای او باشد.

خط حمله ای که استقلال را مأیوس می نماید

طی روزهای اخیر البته حرف و حدیث های فراوانی درباره آینده تبریزی وجود دارد. عده ای معتقدند او در نیم فصل به ذوب آهن برمی گردد و دوباره پیراهن تیم سابق خود را می پوشد. به خصوص که رحیم زهیوی نیز آسیب دیده و ذوب آهن با مسائل عدیده ای در خط حمله روبرو شده است. از طرفی علیرضا منصوریان هم اعتقاد بسیاری به بازی مرتضی تبریزی دارد و سابقه کار با او در تیم امید را هم دارد.

از طرفی دیگر قوانین فوتبال ایران اجازه نمی دهد تبریزی در لیگ ایران و ادامه فصل، در تیمی جز ذوب آهن بازی کند. طبق قوانین، یک بازیکن در طول یک فصل نمی تواند پیراهن 3 تیم مختلف را بپوشد و به همین دلیل و در صورت ادامه حضور تبریزی در لیگ ایران، او یا باید در استقلال بماند و یا به ذوب آهن برگردد.

آینده تبریزی مبهم است اما نزدیکان او معتقدند این مهاجم در استقلال می ماند و فصل را با این تیم به سرانجام می رساند. تبریزی تنها در صورتی از استقلال جدا می گردد که پیشنهاد خارجی دریافت کند. اگر این پیشنهاد به دست او برسد، تبریزی از استقلال می رود، در غیر این صورت هدفش این است که بماند و با سایر مهاجمان رقابت کند.

10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 246

به "درباره آینده تبریزی: پیشنهاد خارجی نرسد، می ماند خط حمله ای که استقلال را مأیوس می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درباره آینده تبریزی: پیشنهاد خارجی نرسد، می ماند خط حمله ای که استقلال را مأیوس می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید