دنباله فیلم ترسناک یک مکان ساکت مخاطبان را هیجان زده نموده است

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، فیلم یک مکان ساکت 2 (A Quiet Place Part II) در ماه میلادی جاری روی پرده خواهد رفت و واکنش اولیه منتقدان، طرفداران منتظر فیلم را حسابی هیجان زده نموده است.

دنباله فیلم ترسناک یک مکان ساکت مخاطبان را هیجان زده نموده است

منتقدان نظرات تحسین برانگیز خودشان را در توییتر به اشتراک گذاشته اند و آنالیز نظرات اولیه نشان می دهد احتمالا با فیلمی طرف خواهیم بود که سر و صدای زیادی به پا خواهد نمود.

اگرچه منتقدین فعلا نمی توانند جزییات چندانی را درباره اثر فاش نمایند اما تا همین جای کار هم درباره کارگردانی فیلم و برخی از صحنه های تماشایی آن نظرات مثبتی ابراز نموده اند.

جان کرازینسکی مانند قسمت اول فیلمنامه نویس و کارگردان این اثر است. امیلی بلانت در نقش اولین ابوت و میلیسنت سیموندز و نوآ جوپ در نقش فرزندان او به ایفای نقش می پردازند. از دیگر بازیگران فیلم هم می توان به وین دووال و تازه واردهایی چون کیلین مورفی و جایمن هانسو اشاره نمود.

در فیلم مکان ساکت 2 خانواده ابوت در جهتی ناشناخته قرار می گیرند و با هیولاهایی که با شنیدن صدا قربانیان را شکار می نمایند روبرو می شوند. امیلی بلانت یا همان مادر خانواده رهبری آن ها را در این جهت آخرالزمانی به عهده گرفته است تا خانواده را از دست هیولاهای حساس به صدا نجات دهد و فرزندانش را از حوادث و مهلکه های موحش برهاند.

موضوعی که شرایط را حتی دشوارتر می نماید این است که خانواده ابوت یک نوزاد هم دارند و با وجود او باید برای زنده ماندن در سکوت کوشش نمایند. آنها در این جهت با امت روبرو می شوند؛ شخصیت مرموزی که کیلین مورفی نقش آفرینی آن را برعهده دارد.

در حال حاضر از تبلیغات و واکنش های اولیه فیلم تعیین شده که مثل قسمت اول، اثری است پر از لحظات اضطراب آور همراه با سکوت های ترسناک.

سکوت و صدا در این مجموعه نقشی کلیدی ایفا می نماید. کیت اربلند نویسنده ایندی وایر پس از دیدن فیلم اشاره نموده است که تماشاگران نباید هنگام دیدن فیلم اجازه خوردن خوراکی هایی را داشته باشند که صدا فراوری می نمایند؛ آن ها فقط باید غرق در پرده سینما باشند.

جان کرازینسکی با کارگردانی قسمت اول مجموعه توانست موجی از نظرات مثبت را به سوی خود جلب کند. قسمت اول مجموعه پیروز شد نظر مثبت 95 درصد از منتقدان را به خود جلب کند و علاوه بر پیروزیت از نظر این گروه از کارشناسان در گیشه هم حسابی سود کرد.

فروش 340 میلیون دلاری فیلم در برابر هزینه 17 میلیون دلاری فراوری نشان می دهد قسمت اول از مجموعه یک مکان ساکت از نظر تجاری هم کاملا با پیروزیت روبرو بوده است. قسمت اول مجموعه ماه آوریل سال میلادی 2018 منتشر شد. در همان ماه انتشار با توجه به پیروزیت اولیه حرف و حدیث هایی درباره فراوری قسمت دوم بر سر زبان ها افتاد. طبیعتا هیچ استودیویی حاضر نیست مجموعه ترسناکی را که هم مخاطبان و هم منتقدان را راضی نموده به این سادگی ها رها کند.

از تاریخ انتشار تا آگوست سال 2019 کرازینسکی مشغول نگارش فیلم نامه قسمت دوم شد و فوریه سال 2019 کار خود را به عنوان کارگردان قسمت دوم شروع کرد. پروسه فراوری فیلم از ماه ژوئن تا ماه سپتامبر سال 2019 در نیویورک به طول انجامید.

کمپانی پارامونت میخواهد فیلم یک مکان ساکت 2 را 20 مارس سال میلادی جاری (اول فروردین سال 1399) روی پرده ببرد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1016

به "دنباله فیلم ترسناک یک مکان ساکت مخاطبان را هیجان زده نموده است" امتیاز دهید

1 کاربر به "دنباله فیلم ترسناک یک مکان ساکت مخاطبان را هیجان زده نموده است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنباله فیلم ترسناک یک مکان ساکت مخاطبان را هیجان زده نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید