دیدار با پارس جنوبی جم سخت تر از بازی با پرسپولیس است

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: دیدار با پارس جنوبی جم به مراتب سخت تر از بازی با پرسپولیس است و اگر می خواهیم مدعی قهرمانی باشیم باید با دست پر به تبریز برگردیم.

دیدار با پارس جنوبی جم سخت تر از بازی با پرسپولیس است

به گزارش از ، محمد تقوی توضیح داد: پارس جنوبی یکی از تیم های با کیفیت این فصل بوده است و دیدار با این تیم نیز یکی از دیدار های سخت خواهد بود.

وی اعلام کرد: هر چه جلوتر می رویم بازی ها سخت تر می گردد ولی ما روی نقاط ضعف پارس جنوبی کار نموده ایم و به دنبال سه امتیاز این مسابقه هستیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز اعلام کرد: بعد از بازی هفته گذشته به بازیکنان گفتم که پرسپولیس و پارس جنوبی تفاوتی با یکدیگر ندارند و باید در همه بازی ها با انگیزه برابر رقیبان قرار بگیریم.

تقوی اضافه کرد: هیچ تیمی برای تساوی نمی جنگد و ما سعی می کنیم فردا طلسم در خانه نباختن جم را بشکنیم و پیروز مسابقه شویم.

وی عنوان نمود: مهمترین موضوع در فوتبال این است که گل نخوریم، اما این دلیل نمی گردد که فردا دفاعی بازی کنیم, ما بازی را کنترل خواهیم کرد و توان بازگشایی هر دروازه ای را بدون مهاجم خارجی خود داریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد وضعیت موقت یا دائمی بودن خودش در تیم تراکتورسازی اعلام کرد: وظیفه من این است که در خدمت تیم باشم و تا زمانی که هستم هر کاری بتوانم برای تیمم انجام خواهم داد.

تقوی اعلام کرد: بازیکن ایرانی و بازیکن آزاد که مد نظر ما باشد و بتواند به یاری ما بیاید را فعلا مد نظر نداریم و نیم فصل به دنبال دریافت بازیکن جدید هستیم.

وی ادامه داد: در پاسخ به این سوال که سه بازیکن تراکتورسازی فصل قبل در پارس جنوبی بوده اند و طرفداران جمی از محسن فروزان دلخور هستند اعلام کرد: محسن فروزان نشان داده هر بازی که حساس تر می گردد عملکرد بهتری دارد و قطعا فردا تحت تاثیر حواشی قرار نمی گیرد.

تقوی تاکید نمود: در بازی فردا محروم و مصدومی نداریم.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 243

به "دیدار با پارس جنوبی جم سخت تر از بازی با پرسپولیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار با پارس جنوبی جم سخت تر از بازی با پرسپولیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید