پیروزی صنعت نفت، توقف سپاهان و تساوی نساجی و گل گهر

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، به گزارش خبرنگاران، از هفته پایانی رقابتهای نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال 5 بازی به صورت همزمان برگزار گشت و نتایج جالبی در این دیدارها رقم خورد.

پیروزی صنعت نفت، توقف سپاهان و تساوی نساجی و گل گهر

حساس ترین بازی امروز بین تیم های سوم و چهارم جدول گلی در بر نداشت تا سپاهان و آلومینیوم با تقسیم امتیازات به کار خود خاتمه دهند. با این نتیجه سپاهان 29 امتیازی شد و موقتاً با عبور از پرسپولیس در رده دوم جدول نهاده شد؛ و آلومینیوم نیز 24 امتیازی شد تا در جایگاه چهارم باقی بماند.

در ملاقات مهم دیگری که امروز برگزار گشت، تراکتور و نساجی در تبریز به مصاف هم رفتند که این ملاقات با تساوی یک - یک به خاتمه رسید تا سرخ پوشان قائم شهر و تبریز امتیازات این بازی را مساوی تقسیم نمایند. تراکتور با امتیازی که از این بازی گرفت 13 امتیازی شد و نساجی جمع امتیازات خود را به عدد 20 رساند.

صنعت نفت در ملاقاتی مهیج توانست میزبانش طرفدار را نتیجه 2 بر 1 شکست دهد تا 19 امتیازی شده و در خاتمه نیم فصل نخست حاشیه امنیت مناسبی در جدول پیدا کند. برای صنعت نفت شروین بزرگ و طالب ریکانی به ثمر رساندند.

در رفسنجان هم یک ملاقات مجذوب نماینده بین دو تیم مس رفسنجان و پیکان برگزار گشت و دو تیمی که نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیا در این فصل دارند در نهایت به مساوی بدون گل و تقسیم امتیازات رضایت دادند؛ تا مس رفسنجان 23 امتیازی و پیکان 22 امتیازی گردد.

در ملاقات مهم دیگری که در فولاد شهر برگزار گشت گل گهر و ذوب آهن به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل نرسیدند تا در این بازی هم امتیازات تقسیم گردد. با این نتیجه گل گهر 21 و ذوب آهن 18 امتیازی شدند.

خلاصه نتایج 5 بازی از هفته پانزدهم لیگ برتر؛

* آلومینیوم صفر - سپاهان صفر

* تراکتور 1 - نساجی 1

* طرفدار 1- صنعت نفت 2

* مس رفسنجان صفر - پیکان صفر

* ذوب آهن صفر - گل گهر صفر

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2184

به "پیروزی صنعت نفت، توقف سپاهان و تساوی نساجی و گل گهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی صنعت نفت، توقف سپاهان و تساوی نساجی و گل گهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید