راهنمای خرید ست سرم، اسکالپ hd یا لوله prp

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، ست های تزریق در کاربردهای استاندارد سرم و انتقال خون خاص استفاده می شود. این محصول پزشکی که در تمام مراحل پزشکی کاربرد دارد به صورت داخل وریدی تجویز می شود. محدوده کاربرد از آن بسیار گسترده است و در بسیاری از زمینه ها از مداخله جراحی گرفته تا تزریق داروهای شیمی درمانی استفاده می شود. در این مطلب شما را با نکات مهم در هنگام خرید ست سرم، اسکالپ hd و لوله prp بیشتر آشنا می کنیم.

راهنمای خرید ست سرم، اسکالپ hd یا لوله prp

اغلب افرادی که قصد خرید انواع ست سرم، اسکالپ hd و یا لوله prp را دارند به این موضوع فکر می نمایند که در در هنگام خرید باید به چه نکاتی توجه نمایند. نکات لازم در هنگام خرید این محصولات پزشکی به توضیح زیر است.

نکات لازم در هنگام خرید ست سرم

  • قبل از هر چیز به کشور و برند فراوری نماینده آن توجه کنید. برند hd یکی از معتبرترین شرکت های فراورینماینده ست سرم، اسکالپ hd و لوله prp محسوب می شود.
  • به علامت استاندارد محصول دقت کنید. از خرید محصولات متفرقه و غیر استاندارد خودداری نمایید.
  • به لوله های شفاف و انعطاف پذیر سرم دقت کنید. این لوله ها باعث می گردند مایع تزریقی به خوبی به بدن بیمار منتقل شود.
  • ست سرم hd باید کاملا شفاف باشند تا به پرستار یاری نماید چنانچه حبابی داخل لوله وجود داشته باشد به راحتی دیده شده و هواگیری انجام شود.
  • چنانچه هیچ گونه تعلیم و آموزشی در زمینه پرستاری و یا تزریقات ندیده اید هرگز خودتان اقدام به تزریق نکنید.
  • ضروری است که پیش از تزریق وریدی محل تزریق را با پد الکلی ضدعفونی نمایید.
  • هر ست سرم با گاز اتیلن اکسید ضدعفونی شود تا از عفونت و خطر باکتری جلوگیری شود.
  • نسبت ها و چگالی محلول های به واسطه ست های سرم ممکن است با یکدیگر متفاوت باشند. مجموعه صحیح سرم باید در تمام غلظت های محلول حداکثر عملکرد را داشته باشد.
  • پس از انتها سرم باید سوزن را در سیفتی باکس انداخته و آن را دفع کنید.

ست های تزریق در کجا استفاده می شود؟

در درمان هر بیماری که در آن دارو به وسیله وریدی به بدن داده می شود، ست سرم مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول جای خود را در میان محصولات حمایتی ضروری پزشکی، به ویژه در درمان بیماری هایی که به طور منظم مورد استفاده قرار می گیرند، یافته است. محلول فشرده در کاربردهای IVIG، که اغلب در درمان بیماری های سیستم ایمنی استفاده می شود، ممکن است باعث انسداد عروق و مجموعه شود. در چنین مواردی، بسیار مهم است که ست سرم با کیفیت بالا و استفاده آسان باشد.

گفتنی است که ابعاد ست سرم، اسکالپ hd نیز برای سهولت اجرا مهم هستند. انتقال آسان خون از نظر تراکم در تبادل خون یا خونرسانی مستقیم فرق دارد.

هنگام خرید لوله prp چه ویژگی هایی را باید در نظر گرفت؟

در ساده ترین تعریف، فرآیند Prp فرآیند گرفتن خون فرد و جداسازی آن به روش های مختلف است. به عبارت دیگر پلاسما ایجاد شده و پس از این فرآیندها، خون خود فرد به بدن تزریق می شود. بنابراین می توان گفت محصول اصلی مورد استفاده در درمان، لوله Prp است.

لوله prp از زمره محصولات پزشکی بوده که باید در بسته بندی استریل و فقط برای استفاده شخصی نگهداری شوند. پس از فرآوری محصول، باید در سطل زباله های پزشکی دور ریخته شود. مهم ترین نکته ای که در خرید این لوله باید در نظر گرفت این است که محصول مطابق با شرایط فراوری تجهیزات پزشکی فراوری و تایید شده باشد. مهم است که محصول با کلاه رنگی ارائه شود. به عنوان مثال، کلاه قرمز اغلب برای لخته شدن خون استفاده می شود. بنابراین انتخاب محصول قطعا احتیاج به تخصص دارد.

در نهایت، جزئیاتی مانند ابعاد محصول و محتوای بسته نیز مهم هستند. از آنجایی که لوله prp سیترات سدیم 10 میلی لیتری حاوی 200 فرآورده خونی است، باید با احتیاط از آن استفاده کرد. کاربران هنگام خرید لوله های prp باید به استریل و بهداشتی بودن آن توجه نمایند. در غیر این صورت، نتایج خون اشتباه خواهد بود.

منبع: اتاق
انتشار: 5 آذر 1401 بروزرسانی: 5 آذر 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2351

به "راهنمای خرید ست سرم، اسکالپ hd یا لوله prp" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید ست سرم، اسکالپ hd یا لوله prp"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید