راه اندازی شبکه ملی مشاغل در پاکستان

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرگزاری خبرنگاران- دولت پاکستان با هدف اشتغال جوانان در این کشور شبکه ملی مشاغل راه اندازی می نماید.

راه اندازی شبکه ملی مشاغل در پاکستان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از سایت خبری نیشن، عمران خان نخست وزیر پاکستان در ادامه فعالیت مثبت دولت این کشور در زمینه اشتغالزایی، با ایجاد و راه اندازی پورتال ملی مشاغل موافقت کرد. به گفته منابع خبری این تصمیم در جریان ملاقات نخست وزیر پاکستان با عثمان دار مشاور امور جوانان دولت پاکستان گرفته شد و براساس آن دولت قرار است با ثبت نام جوانان جویای کار فرایند استخدام آن ها را تسهیل کند.

عثمان دار مشاور نخست وزیر پاکستان در امور جوانان در این باره گفت: پورتال ملی اشتغال بخشی از برنامه دولتی پاکستان دیجیتال است که از طریق آن مهارت و شایستگی جوانان در زمینه های مختلف شناسایی شده و سپس به کارفرما های مربوطه معرفی می شوند. مشاور نخست وزیر پاکستان اضافه نمود: در ابتدا ادارات و نهاد های دولتی نیز ملزم به تبلیغ فرصت های شغلی خود در این پورتال هستند و دولت به زودی طرح ثبت کارفرما های خصوصی را نیز شروع خواهد نمود.

وی توضیح داد: دیگر برنامه های دولت پاکستان در زمینه اشتغال زایی جوانان از جمله طرح وام شغلی و فعالیت مراکز فنی و حرفه ای دولت پاکستان همچنان ادامه دارد و جوانان جویای کار می توانند از این موراد نیز بهره مند شوند.

عمران خان نخست وزیرنیز در این ملاقات با اشاره به وجود نیرو های جوان در این کشور از آنان به عنوان یک سرمایه اصلی برای توسعه یاد کرد و گفت: توانمند سازی آن ها اولویت اصلی دولت است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1506

به "راه اندازی شبکه ملی مشاغل در پاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی شبکه ملی مشاغل در پاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید