زندگی میان مردم نپال

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، گردش در میان مردم نپال

گردشگران برای دلایل مختلفی به نپال سفر می کنند. برخی ها به خاطر ماجراجویی، کوه های این کشور و صعود در هیمالیا به نپال می آیند. برخی ها هم به خاطر فرهنگ و تاریخ غنی این کشور و به خصوص مرکز مشهور آن، کاتماندو ، به اینج سفر می کنند. برخی دیگر هم با هدف هوشیاری و تعالی روحانی به نپال می آیند. بنابراین نپال می تواند با جاذبه های آدرنالین کافی در خون شما تزریق کن، چشم شما را به فرهنگ های مختلف باز کند و یا حتی زندگی شما را عوض کند! تمام این ها بستگی به برنامه سفر و هدف شما از سفر دارد.

زندگی میان مردم نپال

بیشتر گردشگران به کاتماندو می آیند تا از جاذبه های نادر و تاریخی آن بازدید کنند و سپس به سمت سایر بخش های این کشور می فرایند و از جاذبه اهی آن هم بازدید می کنند. یکی از محبوب ترین مکان هایی که در نپال واقع شده است و خارج از مرکز این کشور قرار گرفته، پارک ملی Chitwan است که در آن می توانید حیات وحش را از نزدیک تماشا کنید. یکی دیگر از مکان های بی نظیر در نپال، شهر دریاچه ای پوخارا است. این شهر محیطی مناسب برای و گردش های ماجراجویانه شما خواهد بود. گردشگران در این منطقه گزینه های زیادی را پیش روی خود خواهند داشت.

سفر به نپال

تا قبل از این زیاد از نپال و فرهنگ سنتی و مردمان گرم و دوست داشتنی و البته طبیعت بکر و خاص آن شنیده بودم اما هیچ وقت فرصت این را پیدا نکرده بودم که شخصا سفر به نپال داشته باشم. در ماه ژوئن سال 2017 بالاخره شانس این را پیدا کردم تا به نپال سفر کنم و توانستم در طول این سفر، 2 شهر کاتماندو و پخارا را ببینم و واقعا هم که دقیقا شبیه به همان چیزهایی بودند که درباره شان شنیده بودم و حتی خیلی بیشتر. دیگر حرفی برای گفتن ندارم به جز اینکه عکس هایم را با شما به اشتراک بگذارم! حرف ها گردشگری که به نپال رفته است و عکس هایش را به اشتراک گذاشته است. با خبرنگاران همراه باشید:

منبع: الی گشت
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2165

به "زندگی میان مردم نپال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندگی میان مردم نپال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید