زن چینی مانع خورده شدن 100 سگ در جشنواره شد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، یک زن چینی بیش از 1000 هزار دلار پول پرداخت تا 100 سگ را از خورده شدن در جریان یک جشنواره گوشت سگ نجات دهد این مراسم محکوم و وحشیانه شمرده شد.

زن چینی مانع خورده شدن 100 سگ در جشنواره شد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرگزاری فرانسه یانگ شیاپویون حیوان دوست حدود 7000 یوآن (1100 دلار) برای نجات 100 سگ در شهر یولین در جنوب چین پرداخت.

این شهر در روز انقلاب تابستانی (اول تیر) جشنواره ای برگزار می نمایند که به گوشت حیوانات اختصاص دارد و انتقاد فزاینده فعالان حفاظت از حیوانات را برانگیخته است.

بر اساس گزارش ها یانگ 65 ساله میخواهد این سگ ها را در خانه اش که در فاصله 2000 کیلومتری در شهر تیان جین قرار گرفته است، نگهداری کند.

فعالان حمایت از حیوانات که می گویند این جشنواره وحشیانه است، آن ها در گذشته به این شهر سفر نموده و تظاهراتی برپا نموده بودند و گاهی برای نجات دادن این سگ ها از ظرف های آشپزی آن ها را خریده بودند.

ساکنانی محلی می گویند این حیوانات برای جشنواره ذبح می شوند تا گوشتشان همراه با میوه سرو گردد.

اما فعالان حمایت از حیوانات می گویند شیوه کشتن سگ ها و گربه ها وحشیانه است؛ این حیوانات با زدن چماق بر سر و بریدن گلویشان کشته می شوند و بعد به درون دیگ آب جوش انداخته می شوند.

بر اساس گزارشی که Animal Asia یک سازمان خیریه مستقر در هنگ کنگ منتشر نموده است، اکثریت گوشت سگ مصرفی در چین مربوط به حیوانات خانگی دزدیده شده یا سگ های ولگرد است، هرچند که خوردن گوشت سگ در اغلب بخش های چین نامعمول است.

تخمین زده می گردد که حدود 30 میلیون خانوار در چین سگ ها را به عنوان حیوان خانگی نگه می دارند و این وضعیت به تقویت جنبش فزاینده حمایت از حیوانات کمک رسانده است.

دولت محلی سعی نموده است که از این مراسم فاصله بگیرد.

خوردن گوشت سگ در چین غیرقانونی نیست، اما دولت از فروشندگان خواسته است قوانین ایمنی غذایی را رعایت نمایند.

رستوران مشهور گوشت سگ در شهر یولین، حیوانات تازه ذبح شده را به قیمت حدود شش دلار به مشتریان می فروشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 622

به "زن چینی مانع خورده شدن 100 سگ در جشنواره شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زن چینی مانع خورده شدن 100 سگ در جشنواره شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید