ساعت هوشمند تایمکس معرفی گردید

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، تایمکس به تازگی ساعت هوشمند جدیدی با تمرکز بر ویژگی های ورزشی و عمر باتری 25 روزه معرفی نموده است.

ساعت هوشمند تایمکس معرفی گردید

به گزارش خبرگزاری مالی ایران، تایمکس (Timex) که از ساعت سازان بسیار قدیمی به شمار می رود به تازگیساعت هوشمندجدیدی با نام Ironman R300و با تمرکز بر ویژگی های ورزشی روانه بازار نموده است.

با اینکه این شرکت پیش تر نیز ردیاب های تناسب اندام با بعضی ویژگی های ساعت هوشمند نظیر صفحه لمسی وGPSعرضه نموده بود؛ اما می توان گفت محصول اخیر پیشرفته ترین ساعت هوشمند عرضه شده توسط این شرکت به شمار می رود.

به گفته تایمکس، در این ساعت هوشمند برنامه های تمرینی تدوین شده توسط ورزشکاران و مربیان برتر گنجانده شده است. ساعت هوشمند R300 برای سنجش دقیق موقعیت و اندازه گیری دقیق فاصله پیمایش شده و سرعت حرکت در حین دویدن به تراشه GPSمجهز شده است. این ساعت همچنین از نمایشگری با قابلیت روشن ماندن دائمی (always-on)، ردیاب چرخه خواب و سنسور ضربان قلب بهره می برد؛ اما چشمگیرترین ویژگی این ساعت، عمرباتریآن است. طبق ادعای تایمکس، باتری این ساعت پس از یک بار شارژ تا 25 روز دوام می آورد. البته در صورت فعال بودن دائمی GPSاین ساعت، عمر باتری به 20 ساعت تقلیل پیدا می نماید. با توجه به ضد آب بودن این ساعت هوشمند تا عمق 30 متری، حتی در حین شنا نیز قابل استفاده است.

این ساعت هم اکنون با برچسب قیمتی 120 دلاری در وب سایت این شرکت موجود است. این قیمتدر مقایسه با سایر ساعت های هوشمند مجهز به GPS از برندهای دیگر نسبتا ارزان محسوب می گردد.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1005

به "ساعت هوشمند تایمکس معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند تایمکس معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید