سربازهای استقلال، سوژه پرسپولیسی ها شدند!

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، بعد از بازگشت سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به استقلال، پرسپولیسی ها این مساله را حسابی سوژه کردند.

سربازهای استقلال، سوژه پرسپولیسی ها شدند!

سرباز های استقلال به این تیم برگشتند و می توانند مقابل ملوان هم شاگردان ساپینتو را همراهی نمایند. جالب این که بازگشت این سرباز ها به سوژه طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی تبدیل شده و آن ها می گویند چرا در عرض 24 ساعت مشکل هر دو سرباز استقلال حل شد؟ عده ای هم این مساله را دستاویز طنز قرار داده و نوشتند اگر استقلال دو گل دیگر از سپاهان می خورد، کلا قانون اجباری بودن خدمت سربازی لغو می شد!

استقلالی ها امیدوارند با مرادمند و یزدانی به خط دفاعی و در واقع ساختار دفاعی خود سروسامان بدهند. نکته اینجاست که اولین بازی این دو نفر هم مقابل ملوان بندر انزلی است. یعنی همان تیمی که این دو سرباز استقلال برای گذران دوران سربازی به آنجا رفتند، اما یک دقیقه هم بازی نکردند و حتی کمتر عکسی از آن ها با پیراهن ملوان منتشر شد.

در بازی پنجشنبه ملوان میزبان است، اما اگر استادیوم این تیم تائید نشود احتمالا جدال مجذوب کننده هفته دوم لیگ برتر در استادیوم شهید دستگردی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 25 مرداد 1401 بروزرسانی: 25 مرداد 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2304

به "سربازهای استقلال، سوژه پرسپولیسی ها شدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سربازهای استقلال، سوژه پرسپولیسی ها شدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید