سرمایه گذاری مشترک اردبیل با تایلند با مولفه انتقال تکنولوژی انجام می گردد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، عضو هیئت نمایندگان اردبیل گفت: سرمایه گذاری مشترک اردبیل با تایلند با مولفه انتقال تکنولوژی انجام می گردد.

سرمایه گذاری مشترک اردبیل با تایلند با مولفه انتقال تکنولوژی انجام می گردد

با تور تایلند آبان 99 به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، عیسی شاهی زارع بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان اتاق بازرگانی اردبیل گفت: سرمایه گذاری مشترک اردبیل با تایلند با مولفه انتقال تکنولوژی انجام می گردد.

وی ضمن ارائه اطلاعات درخصوص مزیت های استان اردبیل برای همکاری های تجاری با سرف تایلندی، گفت: ما آماده سرمایه گذاری مشترک در زمینه های مختلف به شرط انتقال تکنولوژی هستیم که در این راستا زیرساخت های لازم باید فراهم گردد تا بتوانیم به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

عضو هیئت نمایندگان اردبیل اعلام کرد: استان اردبیل به لحاظ مرز مشترکی که با کشور آذربایجان دارد و در شاهراه ترانزیتی واقع شده است بهترین انتخاب برای دسترسی به بازار کشورهای آسیای میانه است.

وی توضیح داد: در زمینه های کشاورزی مخصوصا محصولانی مثل سیب زمینی و ذرت و در زمینه عسل ارگانیک ما از فراوری نمایندگان نمونه کشور هستیم و توان همکاری با طرف تایلندی در این زمینه ها به شکل های مختلف را داریم که بی شک اهمیت به این مسئله می تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون گردد.

شاهی زارع از رایزن بازرگانی سفارت تایلند خواست که بار دیگر و به همراه هیئتی سفری به اردبیل داشته باشند تا با فعالان مالی این استان ملاقات نموده و به توافقات معین درخصوص همکاری های تجاری دست پیدا نمایند.

ت

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 863

به "سرمایه گذاری مشترک اردبیل با تایلند با مولفه انتقال تکنولوژی انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری مشترک اردبیل با تایلند با مولفه انتقال تکنولوژی انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید