سری A، یاران فرانک ریبری به سری B نزدیک تر شدند

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، هفته بیست و چهارم رقابت های سری A ایتالیا با ثبت یک تساوی خانگی در کارنامه قعرنشین جدول رده بندی رقابت ها به پایان رسید.

سری A، یاران فرانک ریبری به سری B نزدیک تر شدند

به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی از هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا (سری A)، دوشنبه شب از ساعت 23:15 به وقت تهران تیم قعرنشین سالرنیتانا در خانه مقابل اسپتزیا به تساوی 2-2 رضایت داد.

تمام چهار گل این بازی در همان نیم ساعت نخست به ثمر رسید. ابتدا سیمونه وردی در دقیقه 3 گل نخست را برای سالرنیتانا به ثمر رساند. ری مانای در دقیقه 12 از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای اسپتزیا زد. وردی در دقیقه 16 دوباره گلزنی کرد و میزبان را پیش انداخت اما اسپتزیا باز هم با یک پنالتی که در دقیقه 30 از طریق دانیله ورده به گل تبدیل شد، کار را به تساوی کشاند.

نتیجه این بازی به منزل پنجمین تساوی فصل اسپتزیا و سومین تساوی فصل سالرنیتانا بود که این دو تیم را به ترتیب با 26 و 11 امتیاز در رده های پانزدهم و بیستم جدول قرار داد. این تساوی به منزله افزایش فاصله سالرنیتانا - تیمی که فرانک ریبری ستاره سابق بایرن مونیخ را در اختیار دارد - با کالیاری رده هفدهمی به 9 امتیاز و کاهش بیش از پیش شانس این تیم برای فرار از منطقه سقوط است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2183

به "سری A، یاران فرانک ریبری به سری B نزدیک تر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری A، یاران فرانک ریبری به سری B نزدیک تر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید