سلام محمود فکری به صدر جدول

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، مهدی رحمتی بعد از بازی گفت حتی وقتی ده نفره شدیم می توانستیم 3 گل بزنیم. محمود فکری هم گرچه حق دارد خرسند باشد اما می داند که نباید این همه فرصت به حریفان بدهد. مهاجمان دیگر تیم ها همه احمد الجبوری نیستند!

سلام محمود فکری به صدر جدول

خبرنگاران؛ احسان محمدی- استقلال در هفته ششم لیگ برتر به صدر رسید. مربی ها می گویند در خصوص قهرمانی یک تیم باید از هفته بیستم به جدول نگاه کرد وگرنه تا قبل از آن ایستادن صدر جدول لذت بخش است اما کافی نیست. صدر جدولی که فعلاً بین نساجی قائمشهر، گل گهر سیرجان، صنعت نفت آبادان و استقلال دارد دست به دست می گردد.

استقلال تهران در مشهد با دو گل مقابل شهرخودرو پیروز شد. یکی از آن بردهای آرامش بخش که تیم را از می تواند از بحران خارج کند. بعد از شکست در اهواز مقابل فولاد و دو تساوی گزنده مقابل پیکان و نفت آبادان در تهران، محمود فکری برای نجات از فشارها به این پیروزی احتیاج داشت. تیم او خیلی زود با گل سبحان خاقانی پیش افتاد. بازیکنی که شماره پیراهنش سال تولد اوست: 79. گل زدن برای بازیکن 20 ساله در اولین حضور ثابت حتماً فراموش نشدنی است.

بعد از این گل احمد الجبوری دو بار و حسن جعفری یک بار فرصت داشتند تا به استقلال گل بزنند. توپ هایی که یک بازیکن متوسط هم آنها را به گل تبدیل می کرد اما بی دقتی و درخشش رشید مظاهری که اندک اندک دارد سیدحسین حسینی را به خاطره ها منتقل می نماید مانع از گلزنی شد. نتیجه اصلی بازی شاید دقیقه 25 رقم خورد، جایی که محمد عرفان معصومی در قوس میانه زمین با یک تکل بسیار بد، ناشیانه و خطرناک کارت قرمز گرفت. تکلی که در تخصص کمال کامیابی نیاست. از آن رفتارهای غیرمسئولانه که تمام کوشش یک تیم را نابود می نماید.

با این اخراج استقلال از زیر فشار رها شد و محمد دانشگر با یک ضربه سر دقیق گل دوم را زد. پیروزی 2-0 و رفتن به رختکن با یک بازیکن بیشتر اطمینان بخش بود. در نیمه دوم بازیکنان فکری فشار زیادی به خودشان وارد نکردند، کوشش های شهرخودرو هم با نمایش ضعیف الجبوری بی نتیجه ماند تا استقلال با کسب امتیاز یازدهم و به لطف تفاضل گل بهتر بالاتر از صنعت نفت در صدر بایستد. مهدی رحمتی بعد از بازی گفت حتی وقتی ده نفره شدیم می توانستیم 3 گل بزنیم. محمود فکری هم گرچه حق دارد خشنود باشد اما می داند که نباید این همه فرصت به حریفان بدهد. مهاجمان دیگر تیم ها همه احمد الجبوری نیستند!

در ملاقات دیگر تراکتور با سرمربیگری مسعود شجاعی به لطف گل دقیقه 93 محمد مهدی قنبری، ماشین سازی را شکست داد و بعد از رفتن علیرضا منصوریان یک سه امتیاز دیگر را دشت کرد. روز گذشته هم فولاد با سه گل سایپا را در هم شکست، مس زفسنجان با دو گل نفت مسجدسلیمان را شکست داد و اولین پیروزی اش در لیگ را جشن گرفت، پیکان مقابل آلومینیوم اراک به نتیچه مساوی رسید و صنعت نفت آبادان در ادامه سریال پنالتی های طالب ریکانی 2-1 گل گهر سیرجان را شکست داد تا برای کمتر از 24 ساعت لذت صدرنشینی را تجربه کند.

پیروز عظیم هفته اما سپاهان بود که در ملاقاتی زیبا 4-0 نساجی را شکست داد. سجاد شهباززاده که دو گل زد به فرم خوبی برگشته و استنیلی کیروش هم یک گل به سبک خودش زد. پرواز روی ابرها و یک ضربه سر تمام نماینده.

پرونده هفته ششم در حالی بسته شد که پرسپولیس برای برگزاری ملاقات فینال لیگ قهرمانان به قطر رفت تا با دو بازی کمتر رقیبان فرصت داشته باشند در آرامش بیشتری امتیازهای بیشتری گرد بیاورند. قصه این لیگ ادامه دارد. باید منتظر بازگشت پرسپولیس ماند و جدول را با تعداد بازی مساوی برای همه تیم ها دید. پنجشنبه این هفته صنعت نفت باید به اراک برود و استقلال روز آدینه برای رویارویی مقابل ذوب آهن به اصفهان. دو ملاقاتی که دو صدرنشین صدر جدول مثل یک فینال به آن نگاه می نمایند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1558

به "سلام محمود فکری به صدر جدول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلام محمود فکری به صدر جدول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید