شرایط ایجاد کارخانه داروسازی در گرمسار تسهیل گردد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، به گزارش خبرنگاران، حشمت الله عسگری عصر شنبه در نشستی با مدیران دستگاه های اجرایی گرمسار به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه این شهرستان دارای ظرفیت های عظیمی در حوزه تولیدات داروهای دامی و انسانی است، تأکید کرد: باید دستگاه های اجرایی شرایط ایجاد کارخانه های داروسازی را تسهیل نمایند تا در کنار اشتغال زایی شاهد توسعه اقتصادی خوبی در گرمسار باشیم.

شرایط ایجاد کارخانه داروسازی در گرمسار تسهیل گردد

وی بابیان اینکه این شهرستان قطب گردشگری نیز محسوب می گردد، اضافه نمود: یکی از ظرفیت های گرمسار گردشگری است که در پناه آن می توان به توسعه خوبی در حوزه اقتصادی و به خصوص توانمندسازی روستایی دست یابیم از سوی دیگر یکی از مسائلی که می تواند در حوزه اشتغال روستایی به ما یاری شایانی کند، گردشگری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان، گفت: ایجاد زیرساخت هایی مانند قطار برقی، قطار گردشگری، هتل ها و بومگردی تا در زمره مسائلی هستند که می توانند گردشگری گرمسار را تقویت نمایند.

عسگری در ادامه به اشتغال روستایی نیز اشاره نمود و تأکید داشت: تسهیلات خوبی از سوی دولت باهدف توانمند سازی خانوار روستایی، توسعه اقتصادی و جلوگیری از مهاجرت اعطا می گردد که امیدواریم مسئولان دستگاه های اجرایی گرمسار در این زمینه نیز عملکرد خوبی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 206

به "شرایط ایجاد کارخانه داروسازی در گرمسار تسهیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط ایجاد کارخانه داروسازی در گرمسار تسهیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید