غول پرتغال به دنبال شکار امیر عابدزاده

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، امیر عابدزاده در جابجایی زمستانی سال 2017 به ماریتیمو پیوست و حالا بعد از حضور 4 ساله به نظر می رسد این سنگربان ایرانی از این تیم جدا گردد. عابدزاده درحالی به سنگربان یک ماریتیمو تبدیل شده که کمتر کسی فکر می کرد او بتواند دروازه بان اول این تیم گردد. اما عابدزاده رفته رفته حالا به یکی از برترین سنگربان لیگ پرتغال تبدیل شده و با ثبت 8 کلین شیت پنجمین دروازه بان این فصل لیگ پرتغال است.

غول پرتغال به دنبال شکار امیر عابدزاده

خبر های رسیده از پرتغال حکایت از آن دارد امیر عابدزاده در تابستان آینده به احتمال آینده به یک باشگاه بزرگتر ملحق می گردد. پیشنهاداتی به دست این بازیکن رسیده است.

نشریه ابولا در خبری اعلام نموده است که بنفیکا یکی از پرافتخارترین تیم های لیگ پرتغال و یکی از تیم های نام آشنا فوتبال اروپا که سابقه قهرمانی در اروپا را در کارنامه خود دارد به فکر جذب این سنگربان ایرانی است و گفته می گردد مذاکرات خود را با این بازیکنان و باشگاه ماریتیمو را شروع نموده است. باید حالا منتظر بود و دید آیا بعد از انتقال طارمی به پورتو دومین انتقال یک بازیکن ایرانی به یکی دیگر از سرشناس ترین تیم های پرتغالی رخ خواهد داد یا خیر؟

منبع: فرارو
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1808

به "غول پرتغال به دنبال شکار امیر عابدزاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غول پرتغال به دنبال شکار امیر عابدزاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید