فتاح: بیش از 86 میلیارد تومان هدیه نقدی به ایتام کشور پرداخت شد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس بنیاد مستضعفان گفت: این بنیاد به 170 هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سراسر کشور هدیه 500 هزار تومانی اهدا کرد.

فتاح: بیش از 86 میلیارد تومان هدیه نقدی به ایتام کشور پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، پرویز فتاح درحاشیه بازدید از خانه نوباوگان مظفری اضافه نمود: بیش از 86 میلیارد تومان هدیه نقدی به ایتام کشور پرداخت شد.

وی گفت: از سال های گذشته در کمیته امداد سنت حسنه ای پایه گذاری شد که به نیت مولا علی (ع) که در یتیم نوازی شهره بودند به همه ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بچه های بدون سرپرست تحت پوشش بهزیستی یاری کنیم.

آقای فتاح اضافه نمود: امروز در روز بیست و یکم رمضان و مصادف با سالروز شهادت حضرت علی (ع) در تهران از یک مرکز نگهداری بچه ها یتیم بازدید کردیم که این مرکز تحت نظارت سازمان بهزیستی کشور است، اما به دست بخش خصوصی اداره می گردد.

وی در ادامه گفت: از چنین مراکزی که به دست اشخاص اداره می گردد باید حمایت کرد و امیدواریم این کار های خیر باعث دفع بلا از کشور گردد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، اقای فتاح اضافه نمود: بنیاد مستضعفان با تمام توان و دارایی ها و اموال خود به مردم یاری خواهد نمود و سال جاری در ماه مبارک رمضان یک و نیم میلیون افطاری ساده و 500 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده که با توجه به آمار سال گذشته تعداد این بسته ها به 5 میلیون بسته معیشتی تا به امروز رسیده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1824

به "فتاح: بیش از 86 میلیارد تومان هدیه نقدی به ایتام کشور پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاح: بیش از 86 میلیارد تومان هدیه نقدی به ایتام کشور پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید