فرهنگسرای سرو به وسیله یکی از بانک ها مصادره شده است

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران از مصادره فرهنگسرای سرو در بوستان ساعی به وسیله یکی از بانک ها اطلاع داد.

فرهنگسرای سرو به وسیله یکی از بانک ها مصادره شده است

به گزارش خبرنگاران، احمد علوی صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه شاهد هستیم که فرهنگسرای سرو در بوستان ساعی که جزو قدیمی ترین اماکن فرهنگی تهران است به وسیله یکی از بانکها مصادره شده است، گفت: مسئله اینجاست که سازمان فرهنگی هنری این ساختمان را تخلیه نموده و عجیب است که این ساختمان مصادره شده و تخلیه هم اجرا شده اما شورای شهر خبر ندارد و از شهرداری می خواهیم در این خصوص شرح دهد.

او در ادامه با اشاره به مسئله خشک شدن چشمه علی گفت: این نقطه سرچشمه تشکیل تمدن در شهر ری بوده اما سال های زیادی است که در انتظار معین حریم قرار گرفته است و حالا هم که خشک شده است، بسیاری از کارشناسان معتقدند که شریان های آبی این چشمه با حفر مترو قطع خواهد شد.

عضو شورای شهر با بیان اینکه دستگاه های مرتبط باید برای احیای این چشمه اقدامی عاجل و موثر انجام دهند، گفت: نه مترو و نه دیگر مجموعه های مربوطه فکری به حال این چشمه نکردند و از شهرداری می خواهیم در این خصوص گزارشی ارائه کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 شهریور 1402 بروزرسانی: 21 شهریور 1402 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2472

به "فرهنگسرای سرو به وسیله یکی از بانک ها مصادره شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهنگسرای سرو به وسیله یکی از بانک ها مصادره شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید