ویلا طراحی: فیلم حمله تند سحر دولتشاهی به مسئولان کشور ! ، پودر قورباغه کم میاریم !

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرنگاران: سحر دولتشاهی بازیگر سریال قورباغه در پاسخ به پرسشی که اگر 3 گرم پودر قورباغه داشته باشی چه کار میکنی و آن را به چه کسی می دهید گفت: من مسئولین کشور را هدف قرار می دهم و قطعا بیشتر از 3 گرم احتیاج دارم.

ویلا طراحی: فیلم حمله تند سحر دولتشاهی به مسئولان کشور ! ، پودر قورباغه کم میاریم !

جهت دریافت خدمات ویلا طراحی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

سحر دولتشاهی از بازیگران سینما و تلوزیون است سحر دولتشاهی کار خود را با بازی در تئاتر شروع نموده است سحر دولتشاهی فارغ التحصیل ادبیات نمایشی است سحر دولتشاهی متجرمی زبان فرانسه هم خوانده است سحر دولتشاهی از 22 سالگی به طور حرفه ای کار خود را شروع نموده است

صحبت های اخیر سحر دولتشاهی بازیگر سینما و تلویزیون درباره گلایه تلویحی از مسئولان کشور خبرساز شد. بسیاری در فضای مجازی به این اظهارنظر دولتشاهی واکنش نشان دادند و بعضی نیز از او حمایت کردند.

من جادوی ویژه ای نمی خوام انجام بدهم. به نظرم مردم استحقاق زندگی خیلی بهتر از این را دارند. هوایی رو که نفس می کشند یا مسئله نو آب، مردم عزیز اصفهان، مردم عزیز خوزستان ...

نمیدانم، ولی خیلی کم لطفی است ...

پخش کننده ویدیو در حال بارگیری است.

منبع : فرارو

منبع: رکنا
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2088

به "ویلا طراحی: فیلم حمله تند سحر دولتشاهی به مسئولان کشور ! ، پودر قورباغه کم میاریم !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلا طراحی: فیلم حمله تند سحر دولتشاهی به مسئولان کشور ! ، پودر قورباغه کم میاریم !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید