قول های مساعد نماینده مجلس درخصوص تجهیز کتابخانه خیام حاضرمیل دهلران

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در ایلام، نماینده شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی، به منظور آنالیز شرایط کتابخانه های عمومی شهرستان دهلران، از کتابخانه خیام روستای حاضرمیل بازدید کرد و درخصوص ساخت و تجهیز آن قول های مساعد داد.

قول های مساعد نماینده مجلس درخصوص تجهیز کتابخانه خیام حاضرمیل دهلران

در این ملاقات سرپرست کتابخانه های عمومی دهلران با اشاره به نقش کتابخانه خیام روستای حاضرمیل در آموزش و توسعه مهارت های اهالی روستا و غنی سازی اوقات فراغت بچه ها و نوجوانان و بعلاوه بیان مسائل مربوط به کمبود فضای این کتابخانه، خواهان مساعدت در جهت ساخت ساختمان نو این کتابخانه شد.

حیدری از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه اطلاع داد و گفت: با توجه به محروم بودن منطقه، انتظار می رود با حمایت مسئولان به ویژه نماینده مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه، این کتابخانه نیز به یکی از ارکان توسعه فرهنگی شهرستان تبدیل گردد.

علیزاده نماینده شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اهمیت مطالعه گفت: کتاب دریچه ای است به سوی دنیا شگفت انگیز علم و معرفت و مطالعه راهی است بسیار ساده و عملی برای پرورش استعدادهای خدادادی انسان و آموزش علوم و فنونی که او را در مسیر رشد و تکامل هدایت کند.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم مطالعه را در انسان به صورت عادت درآوریم، دیگر ارتباط او با دنیا دانش و آگاهی سخت نخواهد بود و بدون هیچ زحمت و مرارتی خواهد توانست از راه مطالعه، درک و اندیشه خود را نسبت به دنیا هستی رشد و تعالی بخشد.

علیزاده در این ملاقات درخصوص ساخت و تجهیز کتابخانه خیام روستای حاضرمیل، با پیگیری و تخصیص اعتبار لازم به وسیله خیرین و یا شرکت های خصوصی، قول مساعدت داد و ضمن بازدید از این کتابخانه و گفت وگو با اعضاء این کتابخانه از نزدیک در جریان فعالیت ها و مسائل آن نهاده شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 12 خرداد 1402 بروزرسانی: 12 خرداد 1402 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2434

به "قول های مساعد نماینده مجلس درخصوص تجهیز کتابخانه خیام حاضرمیل دهلران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول های مساعد نماینده مجلس درخصوص تجهیز کتابخانه خیام حاضرمیل دهلران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید