مردم تا 10 روز در خانه بمانند، مرتفع شدن مشکل کمبود اقلام بهداشتی در چند روز آینده

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با تأکید بر اینکه مردم حداقل تا 10 روز از حضورهای غیرضروری به مکان های پرازدحام خودداری نمایند، گفت: مشکل کمبود اقلام بهداشتی در چند روز آینده مرتفع می گردد.

مردم تا 10 روز در خانه بمانند، مرتفع شدن مشکل کمبود اقلام بهداشتی در چند روز آینده

جهت دریافت خدمات شرکت بازسازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مجید شیرانی 13 اسفندماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شرایط شیوع کرونا ویروس در این استان کند است، اظهار کرد: اما این موضوع به این معنی نیست که فرایند به همین صورت باقی بماند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه تنها یک مورد قطعی ابتلا به کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری گزارش شده است، اعلام نمود: جواب آزمایشات افراد مشکوک به کرونا ویروس هنوز اعلام نشده است و ممکن است افرادی علائم خفیف داشته و به ما مراجعه نکرده باشند.

وی با تأکید بر اینکه مردم حداقل تا 10 روز از حضورهای غیرضروری به مکان های پرازدحام خودداری نمایند، یادآور شد: امروز و روز گذشته گزارشاتی مبنی بر افزایش تردد در سطح خیابان ها به دست ما رسیده، ازدحام در شرایط فعلی که پیک بیماری است بسیار خطرناک است.

شیرانی اضافه کرد: مشکل کمبود دستکش و ماسک تا چند روز آینده تا حدودی مرتفع می گردد، اما اولویت ما در حال حاضر تأمین ماسک برای کادر درمانی در بیمارستان ها به دلیل مجاورت با این ویروس است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد شرح داد: طبق قول وزیر بهداشت و درمان پیش بینی می گردد در روزهای آینده ماسک در بازار توزیع گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 946

به "مردم تا 10 روز در خانه بمانند، مرتفع شدن مشکل کمبود اقلام بهداشتی در چند روز آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم تا 10 روز در خانه بمانند، مرتفع شدن مشکل کمبود اقلام بهداشتی در چند روز آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید